fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צמרת משרד התיירות בעכו

שר התיירות אסף זמיר, מלווה במנכ״ל המשרד אמיר הלוי, ביקרו בסוף השבוע בעכו, התרשמו מהעיר והבטיחו לסייע בפיתוחה.
שר התיירות אסף זמיר וראש עיריית עכו שמעון לנקרי | צילום: דוברות עיריית עכו
שר התיירות אסף זמיר וראש עיריית עכו שמעון לנקרי | צילום: דוברות עיריית עכו

שר התיירות אסף זמיר ומנכ"ל משרדו אמיר הלוי, הגיעו לביקור עבודה בעכו, בתחילת הביקור התקיימה ישיבת עבודה בלשכת ראש העירייה שמעון לנקרי, כשעל סדר היום היה בניית המשך הטיילת מחוף ארגמן לחוף הסוסים, סיוע למלונאות, אירועים תרבותיים, תיירותיים ועוד.

זמיר וצוותו יצאו לביקור בעיר בהדרכתו של ראש העירייה, שלקח אותם למלון עכותיקה של היזם מאיר דוידסון ולחאן אל עומדאן, העתיד להפוך למלון יוקרתי של האחים נקש ולחברה לפיתוח עכו העתיקה.

 

צילום: באדיבות החברה לפיתוח עכו העתיקה
צילום: באדיבות החברה לפיתוח עכו העתיקה

 

בסוף היום, הציג לנקרי לשר זמיר את קמפיין התיירות החדש של העיר, בכיכובה של רוסלנה רודינה, קמפיין המעודד את התיירים ללון ולבלות בעיר.

זמיר: "ראיתי עיר יפהפייה עם הנהגה חזקה מאוד. משרד התיירות בהובלתי יהיה שותף לקידום פיתוח התיירות בעיר, הן בחוף ובעיר העתיקה והן על ידי הגדלת כמות חדרי המלון בעיר המהווה מוקד תיירותי, היסטורי, תרבותי וקולינרי".

סיכם ראש עיריית עכו: "בחירתו של השר לקיים את אחד מהסיורים הראשונים שלו בעיר עכו, חשובה לחיזוק ולביסוס העיר. ביקור זה הינו משמעותי וקריטי דווקא בימים אלה בהם ענף התיירות חווה פגיעה קשה".

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות