fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עושה לנו כבוד!

טלי קרסנופולסקי, בת 18 מנהריה, היא נציגתנו בתחרות מלכות היופי לשנת 2020. בראיון לבלינקר היא מספרת על ההתרגשות הגוברת, וקוראת לכם להצביע עבורה עוד היום
טלי קרסנופולסקי המועמדת שלנו בתחרות מלכת היופי 2020! | צילום: טל שחר

טלי קרסנופולסקי, בת 18 מנהריה, היא נציגתנו בתחרות מלכת היופי לשנת 2020, ומביאה לנו המון גאווה. ניתן להצביע לה בתחרות עד מחר, לכן זה בדיוק הזמן להכיר את המועמדת הבטוחה שלנו לזכייה, ובאותה ההזדמנות לתמוך בה ולהצביע עבורה באתר התחרות.

קרסנופולסקי היא לא רק דוגמנית מבוקשת, אלא גם טניסאית מחוננת המדורגת שלישית בארץ בין בני גילה "בימים אלה ממש אני מסיימת כיתה י"ב, נותרו לי עוד מספר בגרויות לעבור. בחודש הבא אני כבר מתגייסת לצה"ל בתור ספורטאית פעילה, כיוון שאני שחקנית טניס מגיל 6. לעולם הדוגמנות נחשפתי רק לפני שנתיים, וככל שאני נחשפת לעולם הזה יותר אני רוצה להתקדם ושואפת להצליח גם בתחום הזה".

כשהסוכן שלה הציע לה להשתתף בתחרות מלכת היופי היא לא היססה לרגע, אך דווקא הקורונה הייתה זו שכמעט ושיבשה לה את התוכניות "לרגעים חשבנו שבגלל הקורונה תחרות מלכת היופי לא תצא לפועל. תקופה ארוכה היינו בחוסר וודאות ולא ידענו האם התחרות תתבטל. בסופו של דבר, כשהודיעו שתחרות 'מיס יוניברס' תתקיים כרגיל, הודיעו לנו שהתחרות תתקיים כמתוכנן. אמנם התבטלו לנו מספר אירועים לאורך התקופה הזו, ועדיין זו הייתה תקופה מיוחדת במינה ומאוד מרגשת. התקיימו מספר הפקות ואירועים, זאת חוויה מדהימה". 

היא זוכה לחיבוק ותמיכה מכל תושבי הצפון, שמייחלים להצלחתה "אני נעזרת בפלטפורמה של הרשתות החברתיות. בגלל התחרות נחשפתי יותר ויותר לפייסבוק ולקבוצות פורומים שונות, דברים שלא הכרתי לפני. בזכות הפייסבוק קיבלתי אין ספור פניות תומכות ומרגשות, שמילאו לי את הלב ונתנו לי את הדרייב להמשיך ולרצות לנצח, לא רק בשבילי, בשביל כולנו. אף פעם לא קיבלתי כל כך הרבה אהבה, אני כל כך שמחה על ההזדמנות הזאת".

מחר יכריזו מי הן המועמדות שהעפילו לשלב הסופי של התחרות, ולכם יש הזדמנות לעזור לה "אני מתרגשת כל כך. נותר רק יום אחד להצבעות. אני כל כך מסוקרנת לדעת מי עלתה, ואני מקווה להיות בין המועמדות הסופיות". כולנו מחזיקים לקרסנופולסקי אצבעות. אם גם אתם רוצים שהנציגה הנהריינית שלנו תעפיל לשלב הסופי, לחצו כאן והצביעו עבור טלי קרסנופולסקי!

 

בהצלחה!| צילום: טל שחר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות