fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא מוותרים על "טעם הגליל" השנה

יריד "טעם הגליל" יתקיים כרגיל בשבועות והפעם, עם משלוחים לכל הארץ וגם חוברת מתכונים במתנה
טעם הגליל | צילום אנטולי מיכאלו
טעם הגליל | צילום אנטולי מיכאלו

יריד טעם הגליל שמפיקה עמותת "זמן גליל מערבי" הפך להיות אירוע המזוהה עם תקופת האביב וחג השבועות, ובמשך 7 השנים האחרונות משך אליו אלפי מבקרים מרחבי הארץ.

במשך שנים אלפי אנשים נהנו משלל דוכנים צבעוניים עם תוצרת מקומית, כוסות יין שנמזגו לכל אורך היריד, אוכל טרי של מיטב בשלני האזור, הפעלות לילדים, מוזיקה חיה ובעיקר מאווירה שמחה ומלאה בטעימות מן המיטב שיש לגליל להציע.

טעם הגליל | צילום אנטולי מיכאלו
טעם הגליל | צילום אנטולי מיכאלו

 

בעקבות נגיף הקורונה, היריד לא יוכל להתקיים השנה באותה המתכונת, אך עשרות היצרנים המשתתפים מדי שנה לא חשבו אפילו לרגע לוותר ויקיימו גם השנה את האירוע, עם אותם מוצרים איכותיים – וכנראה לראשונה בארץ – במשלוח עד הבית בכל חלקי הארץ.

למהלך נרתמו שותפות דאלאס-גליל מערבי, הסוכנות היהודית שאימצה את הפרויקט ומלווה אותו בשנים האחרונות, וארגון JNF ארה"ב שתומך בעמותה כל הדרך.

מאות מוצרים של עשרות אמנים, בשלנים ויצרנים גליליים מחכים באתר של עמותת זמן גליל מערבי, ויארזו וישלחו עד בית המזמין לאחר ביצוע ההזמנה.

במיוחד לקראת שבועות, נוצרו 3 מארזים מיוחדים וחד פעמיים, הכוללים מגוון יינות מארבעת יקבי הבוטיק החברים בעמותה (כישור, יפתחאל, שטרן ולטם), גבינות של מחלבת אלטו ושירת רועים ומאפים מיוחדים לחג, הכל תוצרת מקומית גלילית.

טעם הגליל | צילום אנטולי מיכאלו
טעם הגליל | צילום אנטולי מיכאלו

 

מלבד מארזים מוכנים, תהיה אפשרות גם להרכיב משלוחים בהזמנה אישית, מכל המוצרים הזמינים בחנות: יינות בוטיק, אלכוהול של מזקקת יוליוס ובירות של מבשלת מלכה, גבינות מעולות, מגוון מאפים מתוקים ומלוחים של מאפיית נועלות ותושה בייקרי, שוקולד בעבודת יד של odette, דבש של מכוורת אופיר, קוסמטיקה טבעית של איה נטורל ותמרהינדי, ערכות יצירה לכל המשפחה, אומנות שימושית, תכשיטים, ועוד המון מוצרים תוצרת החברים בעמותת זמן גליל מערבי.

במשלוחים לשבועות ניתן יהיה להזמין גם מוצרי מזון של הבשלנים המקומיים, כגון: קוסקוס בעבודת יד, עלי גפן ממולאים דרוזיים, קציצות ביתיות, בשרים מעושנים, ממרחים טבעוניים, מרקים עשירים, ואפילו גלידות של גלידת בוזה.

לכל משלוח יצורף גם עציץ תבלין קטן מהגליל וחוברת מתכונים של חברי העמותה – מתנה.

מחיר המארזים מתחיל ב-135 שקלים כולל משלוח. משלוחים בהרכבה עצמית, מינימום של 120 שקלים לפני משלוח.

הזמנות יתקבלו עד לתאריך 15 במאי 2020, ויגיעו לבית הלקוח בתאריכים 24-27 במאי  (ערב חג השבועות)

להזמנות באתר: https://shop.westgalil.org.il/

לעזרה ופרטים נוספים בטלפון: 04-6015533

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו. 

הישארו מעודכנים בבלינקר!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות