fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארבעה קליפים של מוסיקאים מהגליל יקודמו בארץ ובעולם

במסגרת מיזם "מוסיקאים בגליל", הופקו וצולמו קליפים על רקע נופי הגליל וביניהם נהר הירדן, קיבוץ ומושב בגליל העליון, הטבע העירוני של מעלות תרשיחא וכרמיאל. האומנים זכו בליווי אישי של המלחין והמנצח רוני וייס ובעבודה עם הבמאי צדי צרפתי  
מוסיקאים בגליל. מלכה והנסיכים | צילום וגרפיקה פז סיגלר
מוסיקאים בגליל. מלכה והנסיכים | צילום וגרפיקה פז סיגלר

ממשיכים לחזק את התרבות בגליל. שירים וקליפים חדשים של מוסיקאים מהגליל, אשר הופקו על רקעי נופי הגליל יקודמו בארץ ובעולם במסגרת מיזם "מוסיקאים בגליל".

המיזם הוקם ומנוהל על ידי הרשות לפיתוח הגליל יחד עם אמ"י (איגוד אמני ישראל) וממומן על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ובמסגרתו, אומנים, תושבי הגליל, קיבלו ליווי אישי של המלחין והמנצח רוני וייס והבמאי צדי צרפתי וזכו בהפקת קליפ לשיר חדש, קידום ממומן של יצירותיהם לקהלי יעד שונים ולגורמי מקצוע המבוצע על ידי חברת דיגיסטייג'.

אלה דר | צילום: רועי בר זהר
אלה דר | צילום: רועי בר זהר

מיזם "מוסיקאים בגליל" הינו צעד נוסף לקידום התרבות והאומנות בגליל ונוסד במטרה לחזק את היצירה, להעניק כלים, לייצר שיתופי פעולה ולהגדיל את החשיפה של מוסיקאים תושבי הגליל, הגולן והעמקים. במיזם משתתפים עשרות מוסיקאים ויוצרים תושבי הגליל, כשכל יוצר קיבל מאמ"י חברות של שנה, כולל ייעוץ משפטי וליווי מקצועי. היוצרים, עברו בחינה של החומרים המוסיקליים, ראיונות מקצועיים ואישיים, מפגש קבוצתי, כיתות אמן עם הבמאי צדי צרפתי ומפגש עם אנשי מקצוע מתחום המוסיקה בארץ. מתוכם נבחרו ארבעה מוסיקאים שהגיעו לשלב ליווי מקצועי והפקות.

היוצרים והאומנים תושבי הגליל הם יגאל אוחיון ממעלות תרשיחא, יוצר, מלחין ומפיק מוסיקלי, מנהל אמנותי, מייסד וראש קבוצת האמנים "קול יוצר" הפועל רבות לטיפוח וקידום יוצרים ואמנים צעירים. לנה סוקולוב, מכרמיאל.

מנהלת אומנותית ומוסיקלית, זמרת, נגנית ויוצרת בסגנון קלאסי וג`אז ומורה לפיתוח קול והרכבים ווקליים. יובל מלכה, משאר ישוב וירטואוז' גיטרה, עם טקסטים שנונים המציגים ישראליות עכשווית וסולן להקת 'מלכה והנסיכים' שמגישה "קוקטייל אסלי עם מלודיות ייחודיות וגיטרות עם תבלינים פיקנטיים". אלה דר משדה נחמיה, מוסיקאית, זמרת ומורה לפיתוח קול, מנחת סדנאות פרפורמנס, כתיבה והלחנת שירים.

ראש תחום תרבות ותיירות ברשות לפיתוח הגליל, גילה יעקבי גורביץ, ציינה כי הרשות לפיתוח הגליל פועלת רבות לקידום הגליל במישורים שונים וביניהם חיזוק היוצרים והיצירה בגליל.

כל משתתפי המיזם, הם יוצרים ומוסיקאים מוכשרים וייחודיים, אשר זוכים במסגרת המיזם לחשיפה ותמיכה במגוון של דרכים, במיוחד בתקופה מאתגרת זו לכל תעשיית המוסיקה והתרבות בארץ ובגליל בפרט. אנו פועלים רבות על מנת לתת במה ליצירה הגלילית, על כל גווניה, על מנת להשתלב בתרבות הישראלית ברמה הארצית, מול גורמים מקצועיים, וגם כתוכן וחוויה איכותית לבילוי תרבותי ותיירותי ברחבי הגליל"

לאנה סוקולוב | צילום: לאנה סוקולוב
לאנה סוקולוב | צילום: לאנה סוקולוב

רינת גלאון, מנכ"לית אמ"י: "בשם כל חברי א.מ.י. אני שמחה ונרגשת להיות שותפה לתהליך כה משמעותי וחשוב, בהובלת הרשות לפיתוח הגליל, המביא עימו פרי יצירותיהם של חברינו המוסיקאים המוכשרים תושבי הגליל. התהליך הארוך והמרגש  שהתקיים בתקופה מאתגרת זו  ותוצריו המצויינים, מובילים אותנו למסקנה המתבקשת שזוהי רק תחילת הדרך  בפתיחת דלת לאמנים ויוצרים נוספים וכמובן מזכירה לכולנו בתקופה זו  כי האמנות והתרבות הינן מרכיב חשוב והכרחי בחיינו"

רוני וייס, מלחין ומנצח, המנהל המוסיקלי של המיזם: "כתושב הגליל בעשור האחרון וכאיש מקצוע זכיתי להכיר, במסגרת המיזם "מוסיקאים בגליל", את היוצרים הייחודיים מהגליל ואת הגליל גם כקרקע פורייה ליצירה, השפעה והשראה על אומנים ומוסיקאים רבים. זכיתי לעבוד עם היוצרים נפלאים וייחודיים. ארבעת השירים והקליפים שהופקו מספקים טעימה מסקרנת ליצירה מוסיקלית ברמה גבוהה, שלל סגנונות יצירה הנכתבת ומבוצעת בגליל"

לשירים ולקליפים של ארבעת האומנים – לחצו כאן!

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות