fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פגרה בראש טוב: עירוני נהריה חגגה את ההישארות בליגת העל

הקבוצה קיימה מפגש לסיכום העונה, בה נכח גם ראש עיריית נהריה רונן מרלי, ששיבח את השחקנים על מסע ההישארות
עירוני נהריה
סוף טוב. ראש עיריית נהריה רונן מרלי, חוגג עם שחקני עירוני נהריה את ההישארות בליגת העל

אחרי שהבטיחה את הישארותה בליגת העל, התפנתה עירוני נהריה לחגוג את ההישארות בארוחה קבוצתית במסעדת הפאפיה ביץ' בנהריה.

באירוע נכח ראש עיריית נהריה רונן מרלי, שערב קודם לכן, במהלך משחק הליגה האחרון של העונה נגד מכבי ת"א, זכה לקבל מהיו"ר ניסים אלפסי, מגן הוקרה על עזרתו ותמיכתו בקבוצה.

אלפסי: "בשם השחקנים, הצוות המקצועי, חבריי בהנהלת הקבוצה, האוהדים ותושבי נהריה, אני מודה לראש העירייה רונן מרלי, על התמיכה הבלתי מסויגת בקבוצה לאורך העונה כולה ועל הדאגה להצלחתה. רונן היה אתנו ברגעי המשבר, סייע לנו בכל מה שצריך והיה עמנו גם ברגעי האושר. אין ספק שלרונן יש חלק חשוב בהישארותה של עירוני נהריה בליגת העל".

ראש העירייה מרלי, הודה לאלפסי על הברכות וציין לשבח את השחקנים והצוות המקצועי, שברגעי ההכרעה התעלו, ובזכות 3 ניצחונות רצופים, עלו מהמקום האחרון בטבלה עד לחוף מבטחים.

"אחרי ההפסד להרצליה בבית, נראה היה שהסיפור אבוד, אבל הוכחתם שבעבודה קשה, הרבה אמונה, נחישות, לכידות ודבקות בהשגת המטרה, הצלחתם לחולל מהפך ולהישאר בליגת העל", אמר ראש העירייה מרלי, "מסע ההישארות שלכם הביא הרבה כבוד לעיר. נמשיך לתמוך ולקדם את ענף הכדורסל בעיר, החל משלב בתי הספר, דרך מחלקת הנוער, ועד לקבוצה הבוגרת של המועדון ונמשיך לפתח תשתית יציבה, מקצועית וערכית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות