fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשרות תלמידים מעכו ונהריה ביקרו ביריד טכנולוגיות שערך משרד החינוך

המטרה: לעודד את תלמידי כיתות ט' לבחור במגמות הטכנולוגיות. התלמידים נחשפו, בין היתר לטכנולוגיה לנטרול מנהרות טרור, רובוטים תת-ימיים ועוד
תלמידי עכו ונהריה השתתפו ביריד הטכנולוגיות הגדול של משרד החינוך
תלמידי עכו ונהריה השתתפו ביריד הטכנולוגיות הגדול של משרד החינוך

כ – 7000 תלמידים מ -56 ישובים בצפון, בהם עכו ונהריה, הגיעו להתנסות ביריד הטכנולוגיות הגדול של משרד החינוך, במסגרת היריד נחשפו אלפי התלמידים לטכנולוגיה לנטרול מנהרות טרור, רובוטים תת ימיים, סימולטורים של טיסה ומערכות הגנה מפני תקיפות סייבר, ונפגשו פנים אל פנים עם נציגי חיל האוויר, זרוע היבשה, אמ"ן (8200), חיל הים,  יחידת התקשוב ועשרות חברות טכנולוגיות מובילות בארץ ובעולם.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "השבוע הסתיים בהצלחה מרשימה יריד המגמות הטכנולוגיות הגדול של משרד החינוך. במסגרת היריד זכו אלפי תלמידים, מכל רחבי הארץ להתנסות בחוד החנית של הפיתוחים הטכנולוגיים ולהיחשף לעשרות מגמות של טכנולוגיית עילית שהמשרד מעמיד. אנחנו מאמינים כי החשיפה המוקדמת של התלמידים לעולם הטכנולוגיה המתקדם יעניק להם הזדמנות להיות חלק מתוך עתודה שתהיה חוד החנית של המשק הישראלי העתידי"

מנהלת מחוז הצפון , ד"ר אורנה שמחון: "משרד החינוך סגר השבוע את יריד הטכנולוגיות הגדול בהשתתפות בכירי התעשיינים, צה"ל ונציגי החברות הטכנולוגיות מהמובילות בארץ ובעולם. ביריד השתתפו תלמידים מכל אזור הצפון בצד אלפי מבקרים ובהם הורי התלמידים שהוזמנו לראשונה לקחת חלק באירוע החגיגי. מחוז הצפון מתעדף וממנף פעילויות כאלה על בסיס העצמת למידה ועשייה בהקשר של פדגוגיה מוטת עתיד , יצירתיות,חדשנות ויזמות."

יצוין כי היריד נערך בסמיכות לשלב שבו תלמידי כיתות ט' בוחרים את מגמת הלימודים שלהם לשנה הבאה מתוך כוונה להרחיב את מספר התלמידים שבוחרים להצטרף למגמות הטכנולוגיות. בשנים האחרונות ישראל מתמודדת עם מחסור הולך ומחריף של כוח אדם טכנולוגי במשק בכלל, ובתעשייה בפרט. העדר כוח אדם מקצועי, איכותי בכל הרמות, אשר יכול לפתח, לייצר ולייצא את הטכנולוגיות והמוצרים הישראלים לחו"ל, עלול לפגוע משמעותית בכושר התחרות של התעשייה הישראלית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות