fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשו להם בית ספר: ילדי המכללה לכדורגל של כרמיאל ניצחו את מכבי חיפה

ילדי המכללה לכדורגל של כרמיאל קיימו טורניר משחקים מול שחקני בית הספר לכדורגל של מכבי חיפה, וניצחו בכל המפגשים מול המארחים
המכללה לכדורגל כרמיאל
סלפי של מנצחים. המאמן-מנהל אבי גיסברג עם חניכיו

שחקני פרויקט המצוינות של המכללה לכדורגל בכרמיאל, הפועלת בחסות מועדון הכדורגל מכבי חיפה, קיימו טורניר מול קבוצות בית הספר לכדורגל מכבי חיפה. המשחקים נערכו לעיני מאמני מחלקת הנוער במכבי חיפה.

שחקני כרמיאל הפגינו יכולת גבוהה וניצחו את יריביהם החיפאים בכל שלושת המפגשים: גילאי כיתות ה' גברו על ילדי מכבי חיפה, 4:8. גילאי כיתות ו' ניצחו בתוצאה, 6:10, וגילאי כיתות ז'-ח', הביסו את החיפאים, 5:17.

מנהל המכללה אבי גיסברג: "האמת, התוצאות פחות עניינו אותי, בעיקר בגילאים הצעירים האלה, אלא בעיקר הדרך. התמוגגתי לראות את היכולת שהילדים שלנו מכרמיאל הציגו בכל המשחקים. הניצחונות היו רק הבונוס ששימחו את הילדים. אני מודה למועדון מכבי חיפה על האירוח ולצוות המאמנים יוסי צרפתי ונפתלי רובין. אנו, במכללה לכדורגל כרמיאל, נמשיך להעמיד לרשות השחקנים הצעירים את התנאים הטובים ביותר על מנת שיוכלו לפתח את כישוריהם ולשפר את יכולתם ולהעניק להם את כל הכלים להצלחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות