fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב עכו הזקוק להשתלת כליה נאבק על חייו

עלות ההשתלה היא כ-130 אלף דולר ולאחר השתתפות קופת החולים ייאלץ סיבוני לגייס כ-80 אלף דולר
אברהם סיבוני
עובר בקביעות דיאליזה. אברהם סיבוני (צילום עצמי)

אברהם סיבוני (59), תושב העיר עכו ואב לשלושה חיילים נאבק בימים אלה על חייו. בני משפחתו של סיבוני, שעבר במהלך השנים האחרונות פעמיים השתלת כליה פתחו בימים אלה במבצע לגיוס תרומות לצורך השתלה נוספת שתציל את חייו. סיבוני עבד במשך שנים רבות כימאי, בהמשך ניהל עסקים פרטיים ושגרת חייו פסקה לאחר שגילה לפני כ-20 שנה שהוא סובל מאי ספיקת כליות. מאז הוא מטופל בבית החולים בנהריה ועובר שלוש פעמים בשבוע דיאליזה.

כדי לשפר את מצבו הבריאותי עבר סיבוני בפעם הראשונה השתלת כליה, אולם היא החזיקה שבוע ימים בלבד. הגוף שלו דחה את הכליה שהושתלה. לאחר זמן מה עבר סיבוני השתלת כליה נוספת איתה הצליח לתפקד במשך חמש שנים. כעת, הוא חייב לעבור לפי המלצת רופאיו השתלת כליה מאדם חי. עלות ההשתלה היא כ-130 אלף דולר ולאחר השתתפות קופת החולים ייאלץ סיבוני לגייס כ-80 אלף דולר.

"בשנים האחרונות חלה הידרדרות במצבי הבריאותי ואני נאבק על החיים", אומר סיבוני, "אני מאוד רוצה לחיות, ולכן אני מוכרח לגייס את הכסף, למרות שבכוחות עצמי איני מסוגל לכך". סיבוני פונה לציבור הרחב בפניה אישית ונרגשת לבוא לעזרתו ולתמוך בו. "אני רוצה לזכות לראות את ילדיי, שהינם חיילי צה"ל גדלים, וכמובן לנהל חיי שגרה ככל האדם", הוא אומר.

תושבים המעוניינים לתרום להצלת סיבוני מוזמנים לתרום לחשבון בנק שנפתח במיוחד לצרכי גיוס תרומות להצלת חייו. בנק לאומי סניף 960 עכו, מספר חשבון 2057857

אברהם סיבוני
עובר בקביעות דיאליזה. אברהם סיבוני (צילום עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות