fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שקט, מתאמנים

פורסם לוח המשחקים לעונה הקרובה. הפועל עכו תפתח ותסיים את העונה הסדירה במשחקי בית: במחזור הראשון היא תארח את הפועל חיפה ובמחזור האחרון את מכבי נתניה * השחקנים עדיין מחכים להשלמת שכרם וחלקם מאיימים בפנייה לערכאות משפטיות * מי בא? מי הלך? מי שוחרר? ומי מועמד?
יצאה לדרך. הפועל עכו עם המאמן החדש_ישן ירון הוכנבוים פתחה את אימוניה לעונה הקרובה מי בא? מי עזב? מי נשאר? (בתמונה: המאמן הוכנבוים)
יצאה לדרך. הפועל עכו עם המאמן החדש_ישן ירון הוכנבוים פתחה את אימוניה לעונה הקרובה מי בא? מי עזב? מי נשאר? (בתמונה: המאמן הוכנבוים)

הפועל עכו, בהדרכת המאמן החדש_ישן ירון הוכנבוים, פתחה את אימוניה לעונה הקרובה. כמה עשרות אוהדים הגיעו לאימון הראשון, בירכו את המאמן, עודדו את השחקנים וייחלו להצלחת הקבוצה.

יצאה לדרך. הפועל עכו עם המאמן החדש_ישן ירון הוכנבוים פתחה את אימוניה לעונה הקרובה מי בא? מי עזב? מי נשאר? (בתמונה: המאמן הוכנבוים)
יצאה לדרך. הפועל עכו עם המאמן החדש_ישן ירון הוכנבוים פתחה את אימוניה לעונה הקרובה מי בא? מי עזב? מי נשאר? (בתמונה: המאמן הוכנבוים)

הבלם מושיקו מישאלוף, סיכם לעונה נוספת שתהיה החמישית שלו בעכו. הקשר ציון צמח, שהגיע לעכו בעונה שעברה מקבוצת פראלימני הקפריסאית, סיכם גם הוא לעונה נוספת. צמח, שבמשחק הראשון בעכו בעונה שעברה כבש ונפצע, נעדר כארבעה חודשים וחזר רק לקראת השלבים האחרונים של העונה.

צמח: "הפועל עכו היתה זו שהאמינה בי והעניקה לי את ההזדמנות לחזור לליגת העל בישראל, ואני מרגיש שהמועדון הוא כמו בית בשבילי. אני מאמין שנהיה קבוצה טובה שתיתן במגרש את הכל בשביל להצליח". אחמד קאסום, שהגיע לקבוצה באמצע העונה שעברה וסייע לה בהישארות בליגה, חתם גם הוא על המשך דרכו בקבוצה. שחקן נוסף שסיכם את תנאיו הוא הקשר דור כוכב, ששיחק בעונה שחלפה בהפועל פ"ת. שוער המשנה שלומי איטח, קיבל הודעת שחרור והתבקש למצוא לעצמו קבוצה, אחרי 6 עונות רצופות. כרגע, מתאמנים בקבוצה שני שוערים: שוער המשנה ירדן קרישטול, ששותף בעונה שעברה במשחק הנעילה נגד סכנין, ותום אילוז, מקבוצת הנוער של קרית שמונה. בכוונת הקבוצה לצרף שוער זר, שיבוא במקומו של דודו גורש, שעזב לבאר שבע.

סאגת המגן השמאלי דניאל בורחל, הסתיימה והוא ישחק בעונה הקרובה בעירוני קרית שמונה שרכשה את כרטיסו מבית"ר כפר סבא. בורחל, שהגיע לעכו באמצע העונה שעברה, תפס מהר מאוד מקום בהרכב הראשון והפך לאחד הברגים החשובים בהישארותה של עכו בליגת העל. במהלך הקיץ הוא קיבל פנייה מקרית שמונה ומיהר להצטרף לשורותיה. בעכו טענו כי ההעברה אינה חוקית מאחר והיא מימשה את האופציה שהיתה לה על השחקן. אולם מבדיקה ברשות לבקרה תקציבית עולה, כי בהסכם בין הצדדים אומנם היתה לעכו אופציה על השחקן, אך במסמך לא היה מצוין תאריך וגובה השכר, מה שהפך את הסעיף ללא רלוונטי.

הקשר אמיה טגה, עזב וסיכם בקבוצת נעוריו, מכבי נתניה.

"רציתי מאוד להישאר בהפועל עכו", התוודא השבוע טגה, "אבל הם הורידו אותי לתחתית מבחינת השכר. כנראה שלא רצו אותי. היתה לי תקופה יפה בהפועל עכו ותמיד אזכור אותם לטובה. אני מתרגש לחזור הביתה לנתניה, המועדון בו גדלתי, ומאחל לעכו הצלחה". טגה ימשיך לשתף פעולה עם המאמן שלומי דורה, שאימן אותו בעונה שחלפה בעכו, ומאמן כיום את נתניה.

שחקן נוסף שלא ימשיך בעכו הוא הקשר האחורי יוסי דורה. בקבוצה נמשכים המאמצים לסכם עם הקשר היווני יאניס פאפאדופולוס, מירקו אורמוש, יובל שבתאי והבלם איציק כהן. בעוד שבועיים (19/7) תצא הקבוצה לקיסריה, שם תקיים מחנה אימונים בן שבוע. ביום ראשון הקרוב (12/7) תקיים הקבוצה משחק הכנה ראשון כשתתמודד נגד מכבי חיפה.

הבטחות לחוד ותשלום שכר לחוד
במסיבת עיתונאים לפתיחת העונה שהתקיימה ביום רביעי שעבר, הצהירו ראשי המועדון כי המשכורת האחרונה של השחקנים תשולם תוך יום_יומיים. אלא שכעת מתברר, שהבטחות לחוד ומימושם לחוד.

שחקנים בקבוצה סיפרו כי הם עדיין ממתינים לשכרם וגם למענק עבור צבירת נקודות. במסיבת העיתונאים הבהירו ראשי המועדון, כי אינם מתכוונים לממש את ההבטחה שניתנה לשחקנים בסיום העונה שעברה לפיה הם יזכו למענק של 5 נקודות עבור ניצחון, במקום 3 נקודות. "כל שחקן יקבל בדיוק את מה שמצוין בחוזהו", אמר הנחרצות המנכ"ל הטרי דודו חזן.

השחקנים עצמם לא כל כך אהבו לשמוע את הדברים, ואחד מהם אף אמר שאם ההבטחה לא תקוים, הוא ישקול פנייה לערכאות משפטיות. "ברור שעכשיו כולם מנסים להתנער אבל אותנו זה לא מעניין. ההתנהלות שלנו היתה מול הפועל עכו כאגודה ולא מול אדם כזה או אחר. אם היו"ר הבטיח, המנהל הבטיח, המאמן הבטיח והכל מתועד ומוקלט, אז מישהו פה צריך לקחת אחריות ולקיים את ההבטחות".

מהפועל עכו נמסר בתגובה: "העמותה החדשה אינה אחראית על הבטחות שפיזרה העמותה הקודמת. אנו מחויבים לשלם לשחקנים את מה שמגיע להם ומצוין בחוזיהם, והם יקבלו הכל עד השקל האחרון. המשכורת האחרונה תועבר לחשבונות הבנק של השחקנים עד סוף השבוע והמענקים עבור צבירת הנקודות יועברו אליהם בשבועות הקרובים".

הגרלה נוחה
פורסם לוח המשחקים לעונת המשחקים הקרובה 2015/16. הפועל עכו תארח במחזור הפתיחה את הפועל חיפה (22/8). במחזור החמישי יערך מפגש פיקנטי כשהקבוצה תארח את הפועל באר שבע עם השוער דודו גורש, שעזב בקיץ האחרון את עכו אחרי 14 עונות רצופות לטובת בירת הנגב. מפגש מסקרן נוסף צפוי לעכו במחזור ה-13, כשהקבוצה תצא למשחק חוץ נגד מכבי נתניה עם המאמן שלומי דורה. הפועל עכו גם תסיים את העונה הסדירה במשחק נגד נתניה, הפעם בבית. עוד קודם לכן, תיפתח העונה במשחקי גביע הטוטו (1 באוגוסט). הפועל עכו תשחק בבית א', יחד עם מכבי והפועל חיפה, עירוני קרית שמונה ובני סכנין.

הפועל עכו תפתח את גביע הטוטו במשחק בית נגד קרית שמונה. במחזור השני תצא עכו למשחק חוץ נגד הפועל חיפה. במחזור השלישי היא תארח את בני סכנין, ובמחזור הרביעי היא תצא לאצטדיון סמי עופר, שם תפגוש את מכבי חיפה. במחזור החמישי, עכו תהיה חופשית. משחקי גביע הטוטו יתקיימו בשיטת ליגה בת סיבוב אחד, בסיומם, 3 הקבוצות הראשונות יעפילו לשלב רבע הגמר.

עדיין מחפשים משקיע

בעיריית עכו טרם נואשו מלמצוא משקיע או רוכש למועדון. כפי שפרסמנו, בשבועות האחרונים מתנהלים מגעים שקטים אך מתקדמים עם איש עסקים המתגורר בחו"ל, שהביע עניין לסייע לקבוצה. בתיווך אדם המקורב הן לעירייה והן לקבוצה, מתגבשת פגישה בין הצדדים ובימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא.

דור העתיד: האחים גלאט ממשיכים
האחים אבי ולירון גלאט, האריכו את חוזיהם במחלקת הנוער לעונה נוספת והם יעבדו בשיתוף פעולה עם מאמן השוערים משה בן דוד, שקיבל גם סמכויות מקצועיות. בימים הקרובים יקבעו המאמנים לקבוצות השונות. ראשי המחלקה מנהלים מגעים עם מחלקת הנוער של הפועל מטה אשר, בנוגע לשיתוף פעולה לקראת העונה הקרובה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות