fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלוש במכה

הבנות של דניאלי צילום: פרטי
הבנות של דניאלי צילום: פרטי

בחמישי שעבר התקיים באולם הקונסרבטוריון בעכו כנס עמותת יסמין לנשים עצמאיות. באו להתעצם ולשמוע הרצאות מרתקות: ב, האדריכלית חן אברהמוף, נציגות הקורס מינהל עסקים ליזמיות בפריפריה של קרן שרי בלייר במכללה האקדמית גליל מערבי והיועצת העסקית של התוכנית רינת בין. היה מעשיר ומעצים. במיוחד ההרצאה של עפרה שטראוס שתומכת בעמותה.

מזי וורצל, חן אברהמוף ורינת בין (צילום: עצמי)
מזי וורצל, חן אברהמוף ורינת בין (צילום: עצמי)

מה שאתם רואים בתמונה זה את הצוות של מוסך דור אופנועים ממושב עבדון בפעולה. בכל בעיה, הם לרשותכם. סעו בזהירות. צילום: דניאל כהן

חנוכה שמח היה בעזריאלי עכו. בראשון השבוע השתתפו שחקני הפועל עכו בהרכב מלא בטקס הדלקת נרות חנוכה בקניון עם עוד כ~300 ילדים מקבוצות הנוער ועם חבר ההנהלה רפי סולטן שמונה באופן רשמי למנכ"ל הקבוצה. נצפו: יו"ר הקבוצה דודי רוזנפלד, המאמן ירון הויכנבאום וכל השחקנים.

מנכ"ל הקניון רפאל בולניק ומנהלת השיווק מיטל אבוחצירה, סכמו איוונט.
"אנו שמחים בכל עת לארח את שחקני הקבוצה כחלק מהחיבור של הקניון לקהילה בעכו. קניון עזריאלי עכו מעניק חסות להפועל עכו בעונת המשחקים הנוכחית.

 

רפאל בולניק ודני עמוס (צילום: יח"צ)
רפאל בולניק ודני עמוס (צילום: יח"צ)

כבר התקשרתם לאחל מברוכ לשירן יצחק ממעלות שחגגה יום הולדת עם משפחתה בחמישי שעבר במועדון פלאג-אין ברמת ישי? אז ככה. לעלמה מגיע מזל טוב כפול, כי במהלך החגיגה הופתעה הנ"ל, כשבמהלך השיר "אני נשבע", הצמוד מישל דהאן כרע בירך, שלף טבעת נוצצת ושאל "התינשאי לי?". בטח שהיא אמרה "איי דו". עכשיו אתם: מזל טוב.

מזל טוב למתן גבריאל שחגג יום הולדת 26. נאחל לו בריאות, אושר וכושר. עכשיו אתם: שיהיה בשעה טובה.

מתן גבריאל  צילום: דניאל כהן
מתן גבריאל צילום: דניאל כהן
מתחתנים. שירן יצחק ומישל דהן (צילום: "יח"צ)
מתחתנים. שירן יצחק ומישל דהן (צילום: "יח"צ)

יוסי דניאלי מעכו, בשבילכם "יוסי מותגים" משוק הבגדים ורעייתו מרים חיתנו השנה את שלוש בנותיהם. החתונה האחרונה של הבת הצעירה שוהם, 22, לבחיר ליבה מתן קיקוס התקיימה לפני כחודש באחוזת סנדרין. חצי שנה קודם לכן נישאה הבת האמצעית נופר, 25, לשמוליק גרמן והבת הגדולה, עו"ד אביה דניאלי נישאה לאלי ארליך.

דניאלי, מה נשמע?
"הבנות שלי התחתנו עם שלושה חברי ילדות ילדות משלומי, סיפור מאד יפה. היתה לנו שנה שמחה מאוד. כל בת קיבלה מאבא דירה בעכו ורכב חדש. חסכונות של שנים משוק הבגדים הלכו  על הבנות בשמחה ובכיף גדול. בקרוב אני גם אהפוך לסבא".

הבנות של דניאלי צילום: ליאור צלמים
הבנות של דניאלי צילום: ליאור צלמים

ברברה מאחלת לאלה שמואל מאלת היופי ברחוב חניתה בנהריה הצלחה בעסק החדש. אתן, בנות, מוזמנות להתפנק. ברברה ממליצה בחום. צילום: עצמי

התעשיין סטף ורטהימר, שלא נח לרגע, יצא עם מנכ"ל גן התעשייה תפן אריה דהן, לביקור במפעל מיטרוניקס בקיבוץ יזרעאל, שם התפעל מרובוטי "דולפין" המשוכללים לניקוי בריכות ובירך את החברה המצליחה הנחשבת למובילה בתחומה בעולם בפיתוח טכנולוגיה לטיהור מים ומוצרי בטיחות לבריכות שחייה המשווקות ביותר מ-30 מדינות בעולם. ורטהימר וציין כי קיימת חשיבות עליונה לפיתוח תעשיות לייצוא התורמות לקופת מדינת ישראל והרחבת התעסוקה בפריפריה.

סטף ורטהימר צילום: מיטרוניקס
סטף ורטהימר צילום: מיטרוניקס

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות