fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיפור במצבו של ראש עיריית עכו שמעון לנקרי

מצבו של ראש עיריית עכו שמעון לנקרי מוגדר הבוקר קל עד בינוני. לנקרי צפוי להמשיך ולשהות במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל המערבי נהריה. בסוף השבוע פקדו את ביה"ח שרים, ח"כים, ראשי רשויות ואזרחים רבים
ראש עיריית עכו שמעון לנקרי
שמעון לנקרי (צילום: דובר עיריית עכו)

מצבו של ראש עיריית עכו שמעון לנקרי מוגדר הבוקר (ראשון) קל עד בינוני והוא צפוי להמשיך ולשהות באשפוז במחלקה לטיפול נמרץ.

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי
שמעון לנקרי (צילום: דובר עיריית עכו)

מנהל המרכז הרפואי לגליל המערבי נהריה, ד"ר מסעד ברהום: "חל שיפור במצבו של ראש העיר. שמעון הוא אדם בריא ואיש חזק ואני מאמין כי יתאושש במהרה. בשל הפגיעה באחת מריאותיו, יש לו נקז בחזה, אך חשוב להדגיש כי לאורך כל שהותו אצלנו הוא מצוי בהכרה מלאה. מוקדם עדיין לומר בשלב זה מתי הוא ישוחרר מהיחידה לטיפול נמרץ ומבית החולים".

לנקרי נורה בחזהו מטווח אפס סיום חמישי לפנות בוקר סמוך לצומת מכר. הוא שהה במכוניתו לבדו וככל הנראה רעול פנים שהלך רגלי ניסה להתנקש בחייו.  החקירה הוטלה על ימ"ר חוף בפיקודו של נצ"מ אלי אסייג.

את לנקרי ביקרו במהלך הסופ"ש, השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ, שרת הבריאות יעל גרמן, חה"כ: רינה פרנקל ודוד אזולאי. ראש עיריית בת – ים שלמה לחיאני וראש עיריית מעלות ויו"ר השלטון המקומי שלמה בוחבוט.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות