fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוב לא שקט במחלקת הנוער בהפועל עכו

מקסים אזולאי (צילום: עצמי)

 

העונה רק נפתחה וכבר בוצעו שינויים במחלקת הנוער של הפועל עכו, שנמצאת כרגע בכאוס. חנן בן חמו, ששימש בתפקיד מנהל המחלקה פוטר עקב אי שביעות רצון מתפקודו. כרגע, יש 2 מועמדים לתפקיד: חיים פרץ, כדורגלן עבר בהפועל עכו, שניהל בעבר את מחלקת הנוער וכיום עובד במחלקת הספורט העירונית, ואיציק כהן, גם הוא שיחק בעבר בהפועל עכו ועד לפני מספר חודשים היה שחקן פעיל בהפועל פ"ת.

אגב, מי שעוד היה מועמד לתפקיד הוא מקסים אזולאי, שסירב להיענות להצעה.

אזולאי: "פנו אליי בשבוע שעבר והסכמתי. מצאתי קבוצות לא מוכנות בכלל לפתיחת העונה. לא היה רישום מסודר של שחקנים ולא תלבושות למשחק. קניתי על חשבוני מחשב, מדפסת וסורק ועבדתי במלוא המרץ לטפל בכל העניינים הלוגיסטיים על מנת שקבוצות נערים א' ו-ב' יוכלו לשחק במחזור הראשון. אפילו נרשמתי לקורס חובשים בעלות של 2,500 שקלים כדי לחסוך בעלויות הזמנת חובש לכל משחק. פתאום התחלתי לקבל כל מיני הוראות והנחתות מלמעלה, שלא התאימו לי. מדובר בהתנהלות שכונתית שלא הייתי מוכן אליה. היו לי הרבה תוכניות להפוך את מחלקת הנוער בהפועל עכו לאימפריה ועכשיו לצערי הרב, אני צופה שהכל מתרסק. הפועל עכו הפסידה אותי בגדול. מצד אחד הוקל לי שנפטרתי מכל כאב הראש הזה ומצד שני, כאחד שאוהב את המועדון, כל המצב הזה באמת כואב לי".

מקסים אזולאי (צילום: עצמי)
מקסים אזולאי (צילום: עצמי)

בעניין אחר, הפועל עכו שוב הועמדה לדין משמעתי, בפעם החמישית העונה, בגין עבירה על חוקי ותקנוני ההתאחדות לכדורגל. רק בשבוע שעבר הוזמנה הקבוצה לבית הדין המשמעתי בעקבות נוכחותם בתחומי המגרש וישיבתם על הספסל של עוזר המאמן שניר משען ושל מאמן השוערים תום אלמדון, במשחק גביע הטוטו נגד הפועל בני לוד. הסיבה לזימון המשמעתי היתה טענת ההתאחדות לכדורגל כי חוזיהם של השניים לא הופקדו כנדרש בבקרה התקציבית. העונש היה אז: קנס בסך 6,000 שקלים.

בשבוע שעבר שוב זומנה הקבוצה לדין, לאחר שאלמדון ומשען נכחו בתחומי המגרש וישבו על ספסל המחליפים גם במשחק הליגה נגד הפועל מרמורק. העונש הפעם הסתכם בקנס בסך 3,000 שקלים.  בקבוצה מבהירים כי לא מדובר בקנס נוסף על אותה עבירה, אלא בקיזוז סכום הקנס שניתן לקבוצה בפעם הקודמת.   

דוברת המועדון, קרן בן נשר: "היתה אי הבנה והדברים כעת התבהרו וסודרו. הקנס הראשון שספגנו על הטענה שחוזיהם של תום ושניר לא הופקדו כנדרש בבקרה התקציבית, הופחת בחצי, כך שבמקום לשלם 6,000 שקלים, נדרשנו לשלם 3,000 שקלים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות