fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רפאל בולניק מונה למנכ"ל קניון עזריאלי בעכו

רפאל בולניק
רפאל בולניק (צילום: עצמי)
רפאל בולניק
רפאל בולניק (צילום: עצמי)

אחרי שמונה שנים כמנכ"ל קניון נהריה בקבוצת מליסרון התמנה רפאל בולניק למנכ"ל קניון עזריאלי בעכו. למנהלת השיווק מונתה מיטל אבוחצירא, בת 35 אם לשלושה ילדים תושבת עכו שעד כה עבדה כמנהלת המשרד בקניון.

בולניק: "ביום שנכנסתי לקניון פשוט זו הייתה אהבה ממבט ראשון. בהמשך לניסיון שצברתי ברור כי חבלי הלידה של כל קניון הם תקופה של כשלוש שנים. קניון עזריאלי עכו כיום נמצא בהליך של צמיחה והתחדשות וכפועל יוצא משפחת השוכרים הביעו את אמונם בקניון ובהמשך שגשוג וצמיחה והאריכו את החוזים לתקופות ממושכות.

על פי כל הסקרים אנחנו רואים כי תושבי עכו רואים בקניון כבית המועדף עליהם ובוחרים בו כאופציה הראשונה לבילוי ולקנייה. ניהול קניון הפך להיות למקצוע שנדרש בו יצירתיות וניסיון, מינויה של מיטל שגדלה בעיר ומכירה את התרבות יספקו את ההבטחה הגדולה המתבקשת.

עוד הוסיף בולניק כי המטרה היא למשוך לעכו רשת חנויות קונספט עבור תושבי עכו והצפון שראוי שיהיה להם סניפים ייעודים בצפון אשר תורמים איכות החיים של התושבים, חוסכים זמן ותורמים ולכוח הקנייה האזורי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות