fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריסת המבנה בעכו העתיקה: תוגש הצהרת תובע בגין חשד לרצח

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה מורכבת רבת משתתפים בימ"ר מחוז חוף בפיקודו של נצ"מ אלי אסייג שחקרה עשרות עדים ומעורבים באירוע בו קיפחו את חייהם תושבי עכו העתיקה בפיצוץ שהביא לקריסת בניין
בניין קרס בעכו העתיקה
בניין קרס בעכו העתיקה (צילום מד"א אשר)

מחר בבוקר (שישי) יוגשו הצהרות תובע לפני הגשת כתבי אישום כנגד שני החשודים העצורים בידי ימ"ר מחוז חוף בחשד כי במעשים המיוחסים להם גרמו למותם של חמישה מדיירי הבית שקרס בעכו העתיקה עקב פיצוץ.

בניין קרס בעכו העתיקה
בניין קרס בעכו העתיקה (צילום מד"א אשר)

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה מורכבת רבת משתתפים בימ"ר מחוז חוף בפיקודו של נצ"מ אלי אסייג שחקרה עשרות עדים ומעורבים באירוע בו קיפחו את חייהם תושבי עכו העתיקה בפיצוץ שהביא לקריסת בניין בן שלוש קומות בלב העיר העתיקה. עם התגברות החשד כי הארוע נגרם באופן מכוון, הטיל מפקד המחוז ניצב חגי דותן את החקירה המסועפת בידי חוקרי ימ"ר המחוז. במהלך החקירה עצרו החוקרים מספר חשודים ואם התקדמותה התגבשו ראיות המחזקות את החשדות כנגד שני עצורים.

בחקירה ששולבה חוות דעת מקצועיות באשר לנסיבות הפיצוץ שהובילה לידי המסקנה כי השניים תכננו וביצעו את המעשים המיוחסים להם ככל הנראה על מנת לפגוע באנטנה שהיתה מוצבת על גג הבניין.
מחר יוגשו הצהרות תובע בגין חשד לרצח חמשת דיירי הבניין . הדיון יתקיים מחר בבוקר בבית המשפט המחוזי בחיפה בשעה 08:30

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות