fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"צעירי דור ההמשך": הקרב על חיי הלילה

רותם ג'ורנו מעכו, מונה למנהל מטה הצעירים של המועמד לראשות העיר שלמה פדידה. ג'ורנו: "יש הבדל עצום בין ראש עיר שגדל בעכו לאחד שלא גדל כאן"
רותם ג'ורנו
רותם ג'ורנו (צילום יח"צ)
רותם ג'ורנו
שואף למהפך בעיר. רותם ג'ורנו (צילום יח"צ)

רותם גו'רנו בן 27 יליד עכו הצטרף למטה הבחירות של המעומד לראשות עיריית עכו שלמה פדידה. ג'ורנו יהיה מנהל מטה הצעירים: "צעירי דור ההמשך".ג'ורנו מוכר בעכו, מתנדב זה שנים כאחראי תנועות נוער ומשמש כאיש קשר עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ודואג לרווחתם בעיר. בשעות הפנאי הוא איש יחסי ציבור של מועדון הנתב"ג בחיי הלילה של קריות חיפה.

נראה כי בבחירות הקרובות יהיה קרב קשה בקרב הצעירים. לאחרונה יצא בהצהרות פוליטיות גם עמיחי בן שלוש שהצטרף לראש העירייה שמעון לנקרי ואולי ירוץ ברשימה עצמאית למועצת העיר.

ג'ורנו: "גדלתי בתנועות הנוער הלאומי והבעיה בעיר ידועה ואחד הדברים, זה שעמום גדול מאוד. אין מקומות עבודה לאנשים גילאיים שלי ולעכואיים יש סטיגמה גדולה גם שהם יוצאים מעכו. יש לי חברים במפעל שישר מכנים אותם "העכואים". זה יותר מצב שצעירים לא מועסקים. מעבר לתעסוקה ומקומות בילוי צריך לקדם את מצוקת הדיור והדור הצעיר בורח, ולכן מאבדים את דור ההמשך. הם עוברים לנהריה וחבל. אני הייתי רוצה לראות בעכו שכונה כמו את נהריה הירוקה זה דיור לצעירים ובעכו אין זה, ונמאס לי מהסטיגמה "נראה לך שאני יגור בעכו".

למה הצטרפת לשלמה פדידה?

" עקבתי אחרי פעולותיו של שלמה במשך ארבע שנים האחרונות ראיתי על מה הוא נלחם , ונוכחתי שרק למען התושב ולא בשביל עצמו. יחד עם זה שלמה נראה ונשמע כאדם אמין הגון, וישר וטובת העיר לנגד עניו זה מה שאני מחפש אצל המועמד שאני יתמוך בו".

כאחד שגדל והתחנך בתנועות נוער בשנים האחרונות כואב לי המצב הנוכחי שאין מה לעשות בעיר הזו מדאיג אותי גם המצב של כל הצעירים בעיר שאין להם מה לעשות פה. פדידה הוא יליד עכו מבין את הבעיה טוב יותר מכל אחד אחר, ויחד איתו נעשה את השינוי המתבקש. מפה אני קורא לכל הצעירים בעיר שחושבים ורצים לעשות מהפך בעיר הצטרפו אלי ואל שלמה פדידה לקבוצת צעירי דור ההמשך וביחד נביא את השינוי המיוחל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות