fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ציון 100: ניצחון ענק להפועל עכו 79:100 על הפועל מעלות

יוסי בוכניק (צילום: נחום סגל)
יוסי בוכניק (צילום: נחום סגל)

שתי הקבוצות נפגשו השבוע לקרב ישיר על הכניסה לפלייאוף העליון ושתיהן הגיעו כשהן לא בשיאן. אבל רק קבוצה אחת יצאה בסופו של הערב כשידה על העליונה וזו הייתה הפועל עכו שעלתה ליתרון של 15 נק' כבר ברבע הראשון ומשם למעלות כבר היה כבר לחזור.

מעלות פתחה בהתלהבות את המשחק ועלתה ליתרון 0:5, אבל אז משהו התחיל לקרטע בקבוצה של זיו תבור ועכו רצה קדימה בכל אפשרות בדרך ליתרון 8:23 בסיום הרבע הראשון. עכו המשיכה להלום במעלות גם ברבע השני ורק קרוב לסיום המחצית הראשונה מעלות הצליחה לצמק במעט את ההפרש ולרדת להפסקה בפיגור 37:52.

אסף רוטשטיין מול ניב זקס (צילום: מיכה פישנזון)
אסף רוטשטיין מול ניב זקס (צילום: מיכה פישנזון)

במחצית השניה מעלות כמעט ורשמה חזרה מהסרטים כשכבר הצליחה להוריד ל-12 הפרש אבל החבורה של המאמן יוסי בוכניק ידעה לשמור על קור ורוח ושוב לברוח בדרך ליתרון 58:79 בסיום הרבע השלישי. ברבע הרביעי מעלות כבר הייתה מפורקת מנטאלית ועכו הגדילה את ההפרש ככל שנקפו הדקות בדרך לניצחון ענק 79:100 שמקפיץ אותה למקום השלישי ומוריד את מעלות למקום השישי.

קלעו לעכו: רז מנשה 27, קורי קאר 17, עזמי אבו-אחמד 16, לירן שוורצוולד 11, אבי נניקשווילי 9, אסף רוטשטיין 8, בן פריינטה וגיא יוסיפוביץ 6 כ"א.

למעלות: עופר דיגמל 27, אייל סולומוביץ' 17, בני אלשיר ואורן בן חמו 8 כ"א, נבות ינאי 6, ניב זקס 5, ליאור לוי ועאדל מתא 4 כ"א.

DSC_1804
אורן בן חמו מול עזמי אבו אחמד (צילום: יניב לני)

מאמן עכו יוסי בוכניק: "זה המשחק הכי טוב שלנו מאז שהגעתי לקבוצה. לא נראינו טוב במשחקים הקודמים ולא פתחנו טוב הפעם פתחנו טוב ולא רצינו להגיע למשחק מסודר וזה עבד, כל הכבוד לשחקנים אבל הדרך עוד ארוכה. היינו במיני משבר אבל המשחק הזה נותן לנו סיבה לאופטימיות להמשך".

מאמן מעלות זיו תבור: "היה לנו שבועיים זמן להתכונן למשחק הזה, הכנו דברים אבל כלום בהגנה לא עבד ברבע הראשון ושם המשחק נגמר. הבעיות האלה שאנחנו סובלים מהם זה לא משהו שאנחנו רואים מהיום, זה קורה מתחילת הסיבוב, וזה מדאיג מאוד כי אנחנו נראים רע מאוד ואין מילים אחרות. אנחנו מנסים למצוא פתרונות משבוע לשבוע ולהתכונן לכל קבוצה שנגדה אנחנו משחקים משום מה בסיבוב השני הדברים לא עובדים ועוד לא הצלחתי לעלות על הנקודה למה זה קורה, אני לא יודע אם זה משהו מנטלי או מקצועי, אבל אנחנו נמשיך לעבוד. אנחנו עדיין מאמינים שהכל אפשרי, יש עוד מספיק משחקים אבל אם נראה ככה כל כך רכים בהגנה וחסרי ריכוז בהתקפה אין סיכוי שזה יקרה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות