fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיגוע התופת בבורגס: הערב הוחזרו הדרכונים למשפחות השכולות

ראש ממשלת בולגריה פלאמן אורישרסקי ימסור את הדרכונים לדניאל פחימה למשפחותיהם של אליאור פרייס ומאור הרוש ז"ל שנרצחו בפיגוע, כולם מעכו. קובי פרייס אביו של אליאור: "המפגש הזה מעביר בנו צמרמורת. אני קורא לממשלת בולגריה להמשיך ולאסוף ראיות עד שכל ארגון החזבאללה יוכרז כארגון טרור"
רגע לפני התופת. אליאור פרייס ז"ל, דניאל פחימה ומאור הרוש ז"ל (רפרודוקציה: עזרא גנני)
רגע לפני התופת. אליאור פרייס ז"ל, דניאל פחימה ומאור הרוש ז"ל (רפרודוקציה: עזרא גנני)

שנה ועשרה חודשים לאחר פיגוע התופת בבורגס יחוזרו הדרכונים למשפחות השכולות . בשעה זאת (שני) בשעה 17:30 מתקיים במלון דן בתל אביב טקס מרגש ביוזמת ראש ממשלת בולגריה פלאמן אורישרסקי בו יימסרו למשפחות השכולות מהפיגוע בבורגס הדרכונים שנשאו עימם בעת פיגוע התופת בבורגס בחודש יולי 2012.

באירוע יימסרו ארבעה דרכונים. אחד מהם יקבל לידו הניצול מהפיגוע דניאל פחימה מעכו. את יתר הדרכונים יקבלו הוריהם של  אליאור פרייס ומאור הרוש ז"ל ומשפחה שכולה נוספת.  את המפגש יזם ראש ממשלת בולגריה שרצה להיפגש עם המשפחות השכולות. קובי פרייס אביו של אליאור  ינאם בשם המשפחות השכולות ויישא דברים  ברמה מדינית ולאומית.

"המפגש הזה מעביר בנו צמרמורת. מאז הפיגוע הנורא ב-18 ביולי 2012, כל קשר או איזכור למדינת בולגריה הם כסכין המפלח את ליבנו. בולגריה תמיד תהיה בשבילנו מקום בו איבדנו את: איציק,  אליאור, אמיר, מאור, וכוכבה. לעולם לא נצליח לגשר על המרחק שבין בורגס, עיר הקייט הנעימה  ששואבת אליה רבבות תיירים מכל העולם, לבין אותו יום מחריד, בו פוצץ את עצמו מחבל חדור שנאה, ברחבת הטרמינל בשדה התעופה בבורגס, והמיט עלינו אסון שאין לו מרפא… אני מנצל הזדמנות זו לקרוא לממשלת בולגריה להמשיך ולאסוף ראיות הקושרות את כל ארגון החיזבאללה לפיגוע ולפעול ללא ליאות עד שיוכרז כולו כארגון טרור".

עוד הוסיף פרייס לבליקר: "לא ידוע לנו מצבם של הדרכונים ומה נקבל בדיוק. לפני הפיגוע חיינו בגן עדן, גידלנו בן לתפארת שלמד לתואר ראשון, עבד איתנו בעסק המשפחתי אהב את החיים ועסק גם בנתינה בסתר. דבר שגילינו רק לאחר מותו.  מאז האסון חיינו נמצאים בגיהינום, זה מה שאנחנו מרגישים". הכתבה המורחבת תפורסם בסופ"ש  ב"צפון -1"

רגע לפני התופת. אליאור פרייס ז"ל, דניאל פחימה ומאור הרוש ז"ל (רפרודוקציה: עזרא גנני)
התמונה האחרונה רגע לפני התופת. אליאור פרייס ז"ל, דניאל פחימה ומאור הרוש ז"ל (רפרודוקציה: עזרא גנני)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות