fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פה קבור הכלב: עיריית עכו ביקשה לנהל את הפועל עכו

התפוצצה הפגישה בין יו"ר הפועל עכו יהודה ברששת לבין מנכ"ל עיריית עכו אוהד שגב. ברששת יודיע על פירוק הקבוצה. ההצעה השנייה של העירייה: לפרוס את חובות הקבוצה ולהעביר את תקציב 2013
מנכ"ל העירייה אוהד שגב ומאבטח צמוד
מנכ"ל העירייה אוהד שגב (צילום: אושרי כהן)
מנכ"ל העירייה אוהד שגב ומאבטח צמוד
מנכ"ל העירייה אוהד שגב (צילום: אושרי כהן)

יו"ר הפועל עכו יהודה ברששת נפגש הערב (שלישי) עם מנכ"ל עיריית עכו אוהד שגב וגזבר העירייה ראובן ויצמן במטרה כדי לקדם את המשא ומתן בין הצדדים.

עיריית עכו לא העבירה את התקציב לקבוצה לשנת 2013 ובמידה ולא יועבר עד יום שישי הקרוב תקציב להתאחדות  תפורק הקבוצה ותרד לליגה ג'.  הישיבה בין השניים התפוצצה איך שהחלה.  שגב בשם עיריית עכו ביקש את הקבוצה לידיו דבר שלא מקובל בשום ענף ספורט. ברששת יצא עם פנים נפולות, יודיע על פירוק הקבוצה ויישב עם ראשי הקבוצה וזה סופה של הפועל עכו בליגת העל.  

ברששת: "נכנסו לישיבה על מנת לקדם כסף ויצאנו חייבים. שגב העלה שתי הצעות: האחת לשלם עבור המים, האצטדיון ומגרש אימונים, או למסור את הקבוצה לידיהם".

מעיריית עכו נמסר בתגובה: "בפגישה שהתקיימה היום בין מנכ"ל העירייה אוהד שגב וגזבר העירייה ראובן ויצמן לבין יו"ר קבוצת הפועל עכו יהודה ברששת ונציג הקבוצה עזרא גורש, הציעו נציגי העירייה להנהלת הקבוצה שתי הצעות מרחיקות לכת, אשר כל תכליתן הוא להביא להמשך פעילות הקבוצה בליגת העל, וזאת תוך שמירה על הרמה המקצועית של הקבוצה ועל התנהלות תקינה עם שקיפות מלאה.

נציגי העירייה הודיעו לראשי הקבוצה, כי בכפוף לאישור התבחינים שיובאו לישיבת מועצת העיר הקרובה, יועבר תקציב לקבוצה לשנת 2013. לאור חובה של העמותה כלפי העירייה בגין שנת 2012, הסכימה העירייה לפנים משורת הדין לפרוס את החוב לתקופה של 4-5 שנים, בה יקוזז החוב מתקציב התמיכה, ובכך תוכל הקבוצה להמשיך ולהתנהל, תוך שמירה על אותה רמה מקצועית. כמו כל הנהלה, גם הנהלת הפועל עכו צריכה לעמוד בהתחייבויותיה, גם כאשר מדובר בהחזר חובות ובתפקוד בהתאם לנהלים ולהוראות החוק.

החלופה השנייה שהוצגה היתה, כי עיריית עכו מוכנה לקבל לאחריותה את ניהול הקבוצה וזאת באמצעות הקמת עמותה עירונית-ציבורית אשר תמשיך ותוביל את הקבוצה בליגת העל. ככל שטובת הקבוצה וטובת העיר הן הדבר המרכזי אשר עומד לנגד עיניהם של מנהלי העמותה, הרי שבבחירה בכל אחת משתי החלופות, יש בכדי להבטיח את המשך פעילותה של הקבוצה בליגת העל בעונה הקרובה ובכלל.

ככל שמדובר בהגנה על אינטרסים פרטיים, אישיים ואחרים, הרי שהנהלת הקבוצה תבחר באופציה השלישית והיא הודעה על פירוק הקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות