fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: תערוכה המתעדת את סיפורם של חברי תנועות הנוער במלחמה

אפר ואבק

עצרת זיכרון לשואה ולגבורה תתקיים ביום (ראשון) בשעה 19:45 באודיטוריום בעכו. העצרת תיערך במעמד ראש העיריי עכו שמעון לנקרי, רב העיר יוסף ישר וניצולי שואה. בעצרת יודלקו נרות זיכרון לזכר הנספים ויוקראו שמות קרובי משפחה של תושבי עכו שנספו בשואה. לאחר מכן, תתקיים ההצגה "אפר ואבק" בביצוע תלמידי מגמת התיאטרון אורט עכו בניהולה של סימונה קורן-מזרחי. הציבור מוזמן.

אפר ואבק

כמו כן, בערב יום הזיכרון תוצג בהיכל האודיטוריום תערוכת "מרד של תקווה", תערוכה המספרת את סיפור העם היהודי בשואה, מתארת את התהליכים ואת המניעים שהובילו לעליית הנאצים לשלטון ואת קורות היהודים במחנות ההשמדה ובגטאות. התערוכה תוצג במסגרת שיתוף פעולה של עיריית עכו, תנועת דרור ישראל, הנוער העובד והלומד וקיבוץ המחנכים העירוני.

התערוכה מדגישה את סיפורם של חברי וחברות תנועות הנוער בזמן מלחמת העולם השנייה, את חייהם ואת החלטתם לצאת למרד במציאות הנוראה מכל. את התערוכה ידריכו מדריכים מתנועת דרור ישראל וחברי קיבוץ המחנכים העירוני. התערוכה פתוחה לציבור הרחב בין השעות 19:45-9:00 ביום ראשון, 27.4.14.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות