fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: עורבים מאיימים על הורים סמוך לגני ילדים

עורב
עורב (צילום אילוסטרציה פנתרמדיה)
עורב
עורב (צילום אילוסטרציה פנתרמדיה)

תופעה מדאיגה בעכו. הורים מדווחים כי זה עשרה ימים עורבים מאיימים ופוגעים בראשי העוברים ושבים, בעיקר בהורים שמגיעים לגני הילדים מרגנית וגן פרפר מול קופת חולים כללית. ההורים המבועתים, בקושי יכולים להוציא ולהכניס את ילדיהם לגן.  הילדים אינם יוצאים לשחק בחצר בשל חשש מפגיעה. יצוין כי זו תחילתה של עונת הקינון העורבים מגנים בגופם של פרחונים (גוזלי ציבורים שפרחו מהקן).

"בהתחלה היה עורב אחד, שפשוט היה שועט לעברנו נותן לנו מכה בראש וממשיך לעוף, יש היסטריה מאד גדולה, זה מאד מפחיד, עכשיו נוספו עוד ערבים שפשוט מפרים את השלווה. אנחנו דואגים לילדים ומפחדים בעצמנו", מסבירה אחת האמהות.

אמא נוספת הוסיפה:"העורב תקף אותי נתן לי במכה בראש ורדף אחרי עד לאוטו, אני ממש ממש מפוחדת ואף אחד לא נותן תשובות מה עלינו לעשות".

ההורים פנו לעיריית עכו, וטרינר עירוני, בדק את הנושא. לדברי ההורים בהתחלה, איש מטעם העירייה ליווה את הילדים אך זה הספיק. כמו כן בשל העובדה שעורב היא חיה מוגנת, פנו ההורים לרשות הטבע הגנים, אז לא קבלו מענה הולם.

אמא אחרת: "אמרו לי 'תלכו עם כובע והם לא ייפגעו בכם, אין מה לעשות'", ואני לא מקבלת את זה אני ממש פוחדת".

מרשות הטבע והגנים נמסר: "העורבים אינם מוגדרים כחיית בר מוגנת ולכן רשות הטבע והגנים לא נדרשת לטפל בעניין. בהינתן שמדובר בשטח עירוני (ולא בשמורת טבע או גן לאומי) אני נאלצת להפנות אותך לווטרינר העירוני שצריך לתת מענה במקרה זה".

מעיריית עכו טרם התקבלה תגובה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות