fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: נציגה משכונת בורלא תתמודד למועצת העיר

אסנת שומונוב תושבת השכונה ופעילה חברתית בעדה הקווקזית תתמודד במקום השלישי ברשימתו של ישראל בן עזרא
אסנת שומונוב (צילום: עצמי)
אסנת שומונוב (צילום: עצמי)

ישראל בן עזרא המועמד לראשות עיריית עכו, החל השבוע לחשוף את הרשימה שתרוץ עמו למועצת העיר. במקום השלישי ברשימה הציב בן עזרא את אסנת שומונוב, תושבת שכונת בורלא בעיר ופעילה חברתית בעדה הקווקזית.

לאחרונה החלה שומונוב יחד עם קבוצת צעירים בני העדה הקווקזית בשכונת בורלא ובן גוריון בעיר, להתארגן במסגרת ועד מקומי שמטרתו לקדם את השכונה ואת בני העדה הקווקזית בעיר. בין השאר מתכוונת הקבוצה לקדם את פתרונות תעסוקה לצעירים בשכונה, השקעה בהקמת מסגרות איכותיות וחוגים לבני הנוער, קידום החינוך לגיל הרך ובבתי הספר, ושיפור חזות השכונה.

שומונוב (33), פעילה זה שנים בהעצמה חברתית של אמהות צעירות בעדה הקווקזית בעכו, היא חלק ממובילי הקבוצה וכעת היא תאייש את המקום השלישי ברשימתו של בן עזרא למועצה.

בעברה הובילה שומונוב יוזמות במסגרתן ארגנה מפגשים וסדנאות לאמהות צעירות במטרה לתת להן כלים להתמודדות יומיומית עם ילדיהן הקטנים. בנוסף עסקה בשיפור חזות השכונה, שהוזנחה שנים ע"י הרשויות. יוזמה נוספת ששומונוב הייתה מעורבת בה הייתה פיתוח וקידום חשיבה והדרכת התושבים לניצול מיטבי של מתקני השכונה לפעילות חברתית, ספורטיבית ומקדמת בריאות.

לשומונוב השכלה בתחום החינוך והיא מבקשת לקדם במועצת העיר בעיקר את נושא התעסוקה של בני הנוער בשכונה. שומונוב מייצגת את הדור הצעיר בעדה הקווקזית שבוחר לקחת אחריות ולהוביל מהלכים במסגרת העירונית לשיפור איכות החיים של תושבי השכונה.

אסנת שומונוב (צילום: עצמי)
אסנת שומונוב (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות