fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: נערכים ליום הכיפורים ועיד אל אדחא

עיריית עכו נערכת בימים אלה לכך שיום הכיפורים ועיד אל אדחה יצויינו במקביל. כך למשל הוכנה תוכנית מחסומים רשותית ומתוכנן מפגש של הנהלת העיר, פיקוד המשטרה ואנשי דת
ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ורבני העיר (צילום: שרון דהאן)
ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ורבני העיר (צילום: שרון דהאן)

במסגרת היערכות עיריית עכו ליום הכיפורים ועיד אל אדחא שיחולו השנה ככל הנראה במקביל, כפי שקרה בשנה שעברה נערכו מפגשים בין נציגי העירייה לבין פעילי קהילה יהודים וערבים. במפגש השתתפו בין השאר גם רב העיר והמחוז הרב יוסף ישר ואימאם מסגד אל ג'זאר השיח' סמיר עאסי, כשהמוטו המרכזי הוא כיבוד האחד את השני, תוך גילוי סובלנות והבנה לחגים.

ראש העיר עכו שמעון לנקרי אמר, כי תושבי העיר עכו עמדו בשנה שעברה במבחן בהצלחה, וכך יהיה גם השנה. "אנו נערכים היטב בכל המישורים, תוך מעורבות אישית של ראשי הקהילה, אנשי דת ואנשי חינוך על מנת שיום הכיפורים וחג הקרבן יעברו בשלום, כך שכל אחד יוכל לציין את חגו באופן הטוב ביותר", הוסיף לנקרי.

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ורבני העיר  (צילום: שרון דהאן)
ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ורבני העיר (צילום: שרון דהאן)

מבחינת מערך הביטחון של העירייה, נערך מפגש היערכות משותף של אגף הביטחון והמשטרה ואף הוכנו צוותי גישור והתערבות. כמו כן הוכנה תוכנית מחסומים רשותית ומתוכנן מפגש של הנהלת העיר, פיקוד המשטרה, אנשי דת ואישי ציבור. במקביל ייערך, כמו בשנה שעברה מפגש עם ועד הסוחרים.

במסגרת מערכת החינוך בעיר הוכנו מערכי שיעור מותאמים לתלמידי בתי הספר היסודיים והעל יסודי. ישנה היערכות ורתימה של כל הגורמים המעורבים בחינוך הבלתי פורמאלי לטובת העניין.

בתחילת ספטמבר ייערך יום עיון לבני נוער ומדריכים בנושא הנוער בוחר ערך כדרך שהמיקוד הוא מניעת אלימות ומיקום הנוער בחיים המשותפים בעיר.

במהלך יום הכיפורים יתפרשו ברחבי העיר נאמני קהילה ורכזי נוער עכואיים העובדים בזמן שגרה עם בני נוער על כל גווניו. כמו כן, ראש העיר שמעון לנקרי יארח בלשכתו שולחן עגול בהשתתפות אנשי דת, מפקד תחנת המשטרה ונציגיו, נציגי הרשות, מנהלי בתי ספר, נציגי גרעינים בעיר, רכזי נוער, נציגי מרכז הגישור, נציגי נאמני קהילה ועוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות