fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: כיכר שטראוס תעוצב בהשראת התקופה הצלבנית

הכיכר המרכזית תשנה את פני העיר. בכיכר ייבנו 18 אלמנטים בגובה 5 וחצי מטרים
שיפור הכניסה לעיר. כיכר שטראוס המתוכננת (הדמיה:
עבודות פיתוח בכיכר שטראוס (צילום: דוברות עיריית עכו)

בימים אלו החלו העבודות לביצוע כיכר שטראוס בעכו. לאחר תכנון קפדני ועיצוב מחדש שהינו חלק מהתחדשותה של העיר. כיכר שטראוס מהווה נקודת ציון מרכזית בעיר והיא מעוצבת בהשראה של הקשתות הצלבניות של החאן בעכו העתיקה. הקומפוזיציה של האלמנטים משתנה במסלול סביב הכיכר, ובכיוון מזרח- מערב, (רחוב בן עמי), האלמנטים מתאחדים ומתקבלת "התמונה השלמה".

בכיכר 18 אלמנטים בגובה של כ-5.5 מטרים. כל אלמנט מוקף בערוגה עם צמחיה מטפסת. אלמנטים אלה יוארו בתאורת אפקט (תאורת לדים) לקבלת חזות מרשימה גם בשעות הלילה. את הכיכר החדשה תכנן האדריכל ד"ר אריאל טיבי והעבודות מבוצעות על ידי חברת יפה נוף.

שיפור הכניסה לעיר. כיכר שטראוס המתוכננת (הדמיה: באדיבות עיריית עכו)

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי שפעל לקידום הסביר כי עכו עברה בשנים האחרונות שינויים מרחיקי לכת הן בתחום הפיזי והן בתחום החברתי- חינוכי. "השקענו משאבים רבים בשדרוג תשתיות, כבישים, שיפור וטיפוח חזות העיר, שיפוץ בניינים משותפים ועוד פרויקטים נוספים לרווחת התושבים", אמר לנקרי. לדבריו, הכיכר בעיצובה החדשני תיתן מראה יפה וייחודי לכניסה של העיר עכו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות