fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: היהודים הפגינו נגד מכירת דירה למשפחה ערבית בכרם ב'

הפגנה בכרם ב' (צילום: אדיר כהן, עכו שלנו)

אתמול (שלישי) נערכה התכנסות  של תושבים יהודים מעכו, בשכונת הכרם ב', סמוך לבניין מגורים במחאה על מכירת בית של משפחה יהודית, למשפחה מהמגזר הערבי בשכונת יהודית הומוגנית.  המקרה פורסם בעמוד הפייסבוק של "עכו שלנו", שקרא ליהודים להתאסף ולבוא עם דגלי ישראל.

מנהל הקבוצה אדיר כהן מסביר: "פנה אליי אחד הדיירים בכרם ב' ואני ונרתמתי למען תושבי השכונה וכלל תושבי עכו , נמאס לטמון את הראש בחול. עכו איבדה 25 אלף יהודים בגלל הזליגה לשכונות, זליגה של תושבים קשים שלא נחו לרגע והטרידו יהודים כדי להבריח אותם מעכו, היא הכרם שכונה יהודית הומוגני והוגדרה כשכונה לשומרי מסורת".

הפגנה בכרם ב' (צילום: אדיר כהן, עכו שלנו)

מפרטי המקרה עולה כי הוצא למוכר הדירה סכום של 50 אלף שקלים יותר על ידי הקונה מהמגזר הערבי.  ולדברי תושבי עכו שהשתתפו במחאה זה לא עניין של כסף. כהן ממשיך: "זהו לא מאבק נקודתי בעיר עכו, אלא מאבק על הגליל וארץ כולה, היום עכו מחר כרמיאל וכו, כבר עכשיו בכל הגליל אין רוב יהודי. התשובה האמיתית היא חיזוק ההתיישבות היהודית בכל מקום. לא לפחד, להיות גאים- מדינת ישראל לעם ישראל בכוח הזכות ולא בזכות הכוח. השאיפה שלי היא שעכו תישאר עם רוב יהודי מוצק לנצח, כרגע לצערי יהודי עכו נוטשים את מרכז העיר לערים שכנות, ומי שבוחר בעכו מגיע ל"רובע יהודי" במזרח העיר".

לאחר המחאה, נציג של הדיירים דיבר עם הבעלים וביקש יומיים לביטול את העסקה.

הגיעו עם דגלי ישראל (צילום: אדיר כהן, עכו שלנו)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות