fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: הגיעו לקבל ספרי לימוד, אבל לא היו ספרים

ההורים נדרשו לשלם עבור הספרים, אולם נאמר להם כי הספרים יחולקו רק לאחר החגים. הורה: "כעת מה נעשה? לא יהיו לילדים ספרי לימוד עד אחרי החגים. זה פשוט זלזול"
יריד ספרים
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
יריד ספרים
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

דרמה התחוללה אתמול (רביעי) בבתי הספר העלייה השנייה ואורט דרסקי בעכו. ההורים הוזמנו על ידי העירייה לבוא לחלוקת ספרים וזומנו להגיע החל מתשע בבוקר. ספרים, בסופו של דבר, הם לא קיבלו. עשרות הורים עמדו בכניסה לבית הספר, כשהתברר להם שאת הספרים יקבלו התלמידים רק לאחר חגים. 

פרויקט חלוקת הספרים הוא חדש בעכו. ההורים נדרשים לשלם בין 280 שקלים ל-300 שקלים בהתאם לרמת הלימוד עבור רכישה של כל ספרי הלימוד. התשלום מתבצע במזומן ובמקום. פקידה מטעם עיריית עכו שהיתה אחראית על הנושא דרשה מההורים תשלום, אך הודיעה להם שאת הספרים הם לא יקבלו באותו מעמד.

אחד ההורים: "חלם זו לא מילה. הורים לקחו חופש מהעבודה, כדי לרכוש ספרים ואך אחד לא טרח להודיע אפילו יום לפני, שלא מתכוונים לחלק את הספרים. בעלון שהפיצה העירייה נכתב במפורש שהחלוקה מהיום (רביעי) עד השעה ארבע אחרי הצהריים. כעת מה נעשה? לא יהיו לילדים ספרי לימוד עד אחרי החגים. זה פשוט זלזול".

מעיריית עכו נמסר בתגובה: "עיריית עכו היא הרשות היחידה בצפון שהוציאה לפועל את מפעל השאלת ספרי הלימוד לכלל תלמידי העיר (כיתות א-י"ב), מיזם הכרוך בהתארגנות תקציבית ומינהלית רבה ומורכבת. העיכוב בלו"ז נבע מעתירה שהוגשה לבית המשפט על ידי אחד הספקים שניגש למכרז. העתירה נדחתה על ידי בית המשפט ואספקת הספרים נמשכת כסדרה. יותר מ-80 אחוז מספרי הלימוד יסופקו עד תחילת שנת הלימודים, והשאר יסופק מיד עם תחילת הלימודים. מנהלי בתי הספר מיודעים לנושא ומעורבים בכל התהליך".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות