fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עונת המבחן

הפועל מטה אשר/עכו, שחוותה בקיץ האחרון קיצוץ חד בתקציב, פותחת עונה בניסיון לשמור על תאריה (אליפות וגביע). האם רוח הווינריות של המאמן נועם כץ תספיק?
להגן על התואר. היו"ר מיכאל קישון והמאמן נועם כץ עם צלחת האליפות (צילום: אדריאן הרבשטיין)
להגן על התואר. היו"ר מיכאל קישון והמאמן נועם כץ עם צלחת האליפות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל מטה אשר/עכו, אלופת המדינה ומחזיקת גביע המדינה ב-3 העונות האחרונות, תפתח את העונה במשחק ביתי מסקרן נגד הפועל כפר סבא בחמישי הבא, בשעה 19:30. בשישי למחרת, ישתתפו השחקנים באזכרה השנתית לזכרו של ראש מועצת מטה אשר יהודה שביט ז"ל בבית העלמין בכברי, שהיה מהתומכים הגדולים בקבוצה.

עוד קודם לכן, בשבת הקרובה בשעה 10:00, תקיים הקבוצה הפנינג לפתיחת העונה. האירוע, שאורגן על ידי צפריר פלג וליאת רום, יערך במדשאות קיבוץ עין המפרץ ויכלול מפגש של השחקנים עם אוהדים ומשחקי ראווה.

ליגת העל תמנה בעונה הקרובה 10 קבוצות, שתתמודדנה ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד. בסיום 9 משחקים, ישובצו 6 הקבוצות שתסיימה במקומות 1-6, בבית העליון ויתמודדו שוב בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד על 4 כרטיסים לחצי גמר הפלייאוף. בשלב חצי הגמר ההתמודדות תהיה הטוב מ-3 משחקים ואלו הגמר יהיה בשיטת הטוב מ-5 משחקים.

להגן על התואר. היו"ר מיכאל קישון והמאמן נועם כץ עם צלחת האליפות  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
להגן על התואר. היו"ר מיכאל קישון והמאמן נועם כץ עם צלחת האליפות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל מטה אשר/עכו עברה קיץ מטלטל לאחר שתקציבה קוצץ בצורה משמעותית, מ-1.6 מיליון שקלים ל-1.1 מיליון שקלים. בעקבות כך, נאלצה הקבוצה לוותר על אופציית 3 שחקני חיזוק זרים, והסתפקה בשני זרים: הברזילאי המצוין לאונרדו דוס-סנטוס, שהסכים להפחית מחצית משכרו כדי להמשיך בקבוצה עונה נוספת והרכש הטרי ג'יאן דה פדרו (27, 1.95 מ'), ששיחק בעונה שעברה בקבוצת סן חוזה מהליגה הראשונה בברזיל.

בניגוד ל-3 השנים האחרונות, בהן גילתה עליונות ברורה על יריבותיה ושלטה בצורה אבסולוטית בליגה הישראלית, בקבוצה מודעים לעובדה כי השמירה על התארים (אליפות וגביע) תהיה משימה קשה ביותר.

המאמן נועם כץ, שהוביל את המהפכה האדומה והצעיד את מטה אשר/עכו להישגים חסרי תקדים, ממשיך לעונה שמינית ברציפות. הקבוצה תיחסר את אריאל כצנלסון שעבר לליגה הגרמנית, את סלבה בצ'קלה שעבר לליגה הפולנית ואת שני הזרים אלן קומל וז'וארס גומז, ששוחררו עקב מגבלות תקציביות.

במקומם צורפו גנדי סוקולוב ממכבי ת"א, איליה גולדרין מהפועל רמות מנשה/חדרה/עמק חפר ועודד קבקוב מקבוצת הנוער של הפועל המעפיל/חדרה.

המאמן כץ: "הקיצוץ בתקציב אילץ אותנו להתאים את עצמנו למציאות חדשה ולהתבסס על קבוצה צעירה יותר וישראלית יותר. אני ריאלי ולכן אני לא מאמין שנוכל לשחזר את המאזן מהעונה שעברה של 0:30, אבל אני מבטיח שנעשה את הכל כדי שתהיה לנו קבוצה מלהיבה וחדורת מוטיבציה שתפגין רצון להצליח.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות