fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוזב את העיר

אחרי שש שנים בחברה הכלכלית לעכו, בן מיוסט עוזב את תפקיד המנכ"ל וכבר עבר לירושלים בדרך למשרה בכירה במשרד ממשלתי. בראיון פרידה הוא מדבר על המקטרגים שכינו אותו "הילד", על היחסים עם לנקרי ("אחרי אבא שלי, הוא האדם שהכי משפיע על חיי") ועם מנכ"ל העירייה אוהד שגב ("היו חילוקי דעות") ומבטיח שהוא עוד יחזור, אולי אפילו לכיסא ראש העיר
. אולי יהיה ראש העיר. עו"ד בן מיוסט (צילום: אדריאן הרבשטיין)
. אולי יהיה ראש העיר. עו"ד בן מיוסט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מנכ"ל החברה הכלכלית בעכו עו"ד בן מיוסט עוזב את תפקידו לאחר שש שנים. מיוסט הגיש לפני יום העצמאות מכתב התפטרות לראש העירייה שמעון לנקרי, האיש שהאמין בו מתחילת הדרך, עוד כשמיוסט היה נער צעיר ושאפתן וכיהן כיו"ר מועצת הנוער הארצית. כעת, כשהוא בן 33, החליט מיוסט להמשיך הלאה לתפקיד בכיר במשרד ממשלתי. הוא כבר עבר להתגורר בירושלים עם רעייתו ושלושת ילדיו הקטנים.

מיוסט, בן למשפחה עכואית שורשית מוכרת הוא מאמין גדול בעירו. בינתיים הוא מגיע אליה מדי יום מירושלים. בתקופת כהונתו ספג מיוסט לא מעט חיצי ביקורת. כינו אותו "הילד" או "הצעיר". מנגד יש כאלה שמאמינים גם היום כי הוא זה שיירש את הכיסא של ראש העירייה, כשלנקרי יחליט שהוא רץ לכנסת. החברה הכלכלית בעכו יודעת היום ימים יפים. משרדו של מיוסט נמצא במרכז "מד", על שפת הים. מרכז "מד" הוא פרויקט של החברה הכלכלית.

– בן מיוסט, למה לעזוב?

"אני עוזב עכשיו, אבל עכו בשבילי היא הבית. התפקיד שכיהנתי בו היה סוג של חוויה מטורפת, מלמדת. אחת הפלטפורמות היותר טובות לממש את תפישת העולם שלי ואת החזון האישי שלי – לקדם כל תחום בעיר הזאת ולהתמודד איתו בצורה מקצועית הרחובות והסמטאות של העיר הן הילדות שלי, וגם כנער פעלתי לעשות דברים משמעותיים עבור עכו, זה חלום שהתגשם ובכל תפקיד נתון אפעל לקדם ולהשפיע על העיר וגם על המדינה. חיכיתי לשנה השישית כדי לסגור פרויקטים שהתחלתי ולדעת שהם בוודאות ייצאו לפועל, כמו בניית הטיילת הדרומית".

– בחוגים מסוימים צפו שתתמודד בעתיד לראשות העירייה.

"אני כמובן לא פוסל שום דבר. התחלתי עם לנקרי יד ביד. לנקרי הציב אתגרים גדולים לעכו, והם לא נגמרו. לכן, יכול להיות בעתיד שיגיע הרגע הזה שאתמודד בבחירות, ואם אני ארצה בזה, אולי זה יקרה, אבל זה רחוק מאוד כרגע".

הסיפור המלא יתפרסם ביום שישי ב:"צפון-1".

. אולי יהיה ראש העיר. עו"ד בן מיוסט (צילום: אדריאן הרבשטיין)
 אולי יהיה ראש העיר. עו"ד בן מיוסט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות