fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספורט אלגנט

הפקת אופנת גברים קניון עזריאלי עכו (צילום: דורון גולן)
הפקת אופנת גברים קניון עזריאלי עכו (צילום: דורון גולן)

בשנים האחרונות שחקני כדורגל הפכו למובילי דעת קהל, לאייקונים של אופנה עולמיים הגורפים קמפיינים יוקרה.  מבקאהם ועד מסי שחקני כדורגל כיום צריכים להוביל בכל החזיתות.

לאחרונה נערכו צילומי הפקת אופנה  לקולקציית קיץ של רשת קסטרו סניף עזריאלי עכו בשיתוף פעולה ייחודי עם שחקני הפועל עכו מליגת העל. קבוצת עזריאלי מעניקה להפועל עכו זה השנה השנייה חסות לעונת המשחקים. במסגרת שיתוף הפעולה  ייחודי  בין הגופים נבחרו ארבעה שחקנים להציג את הקולקציה החדשה לקיץ 2016 של רשת קסטרו; ציון צמח (קשר), מושיקו משאלוף (בלם), אליאור סיידר (חלוץ) ודני עמוס (שוער).

השחקנים הגיעו  ליום צילומים נרגשים, מלווים במנכ"ל הקבוצה רפי סולטן. הסטיילינג החל משעות הבוקר, בסלון לעיצוב שיער של דודו ושמעון אדרי בקניון שהופקדו על עיצוב השיער. השחקנים  הוסיפו במהלך הצילומים  כי הם מקפידים בכל עת להתעדכן בכל הטרנדים האופנתיים הקיימים בארץ ובעולם.

 

אליאור סיידר. חולצת כפתורים 99.90 ש"ח ג'נס מוזס- 99.90 ש"ח סניקרס אפורות - 169.90 ש"ח
אליאור סיידר. חולצת כפתורים 99.90 ש"ח, ג'נס מוזס- 99.90 ש"ח, סניקרס אפורות – 169.90 ש"ח (צילום: דורון גולן)

 

סיידר, משאלוף ועמוס. הפקת אופנת גברים קניון עזריאלי עכו (צילום: דורון גולן)
סיידר, משאלוף ועמוס. הפקת אופנת גברים קניון עזריאלי עכו (צילום: דורון גולן)

 

הפקת אופנת גברים קניון עזריאלי עכו (צילום: דורון גולן)
הפקת אופנת גברים קניון עזריאלי עכו (צילום: דורון גולן)

 

דני עמוס. חולצת טי: 79.90 ג'ינס ג'וזף: 259 ש"ח קרדיגן: 99 ש"ח מגפונים: 399 ש"ח (צילום: דורון גולן)
דני עמוס. חולצת בייסיק: 79.90 ש"ח חולצת טי: 79.90 ג'ינס ג'וזף: 259 ש"ח קרדיגן: 99 ש"ח מגפונים: 399 ש"ח (צילום: דורון גולן)

ההפקה צולמה בשני לוקיישנים

הראשון, סניף קסטרו בקניון. קהל רב צפה בצילומים מבעד לחלונות הראווה וגם בחנות. השחקנים  הצטלמו בקולקציית הקז'ואל של קסטרו, מעוצבת, אופנתית וצעירה; ג'ינסים, מכנסי קרגו, ששולבו עם חולצות מכופרות, סריגים קלילים, חולצות טי ונעליים.

הלוקיישן השני; מגרש טוטו עכו, המקום הכי טבעי של השחקנים  שהתלבשו בחליפות  אלגנטיות מקולקציית BLACK הייחודיות של קסטרו; מכנסי טוקסידו, מכנסיים מחויטים, חולצות מכופתרות ובלייזרים בטקסטורות שונות.

מנהלת השיווק של קניון עזריאלי עכו מיטל אבוחצירה, מסבירה  שעכו היא עיר ייחודית. "המטרה של  קניון עזריאלי היא לייצר דברים גדולים בעכוהקשורים לאופנה שמתאימה לכל קהלי היעד. זה סוד ההצלחה שלנו, לפרוץ את הגבולות וכל הזמן לחדש. בהפקת אופנה שרקמנו עם רשת קסטרו והפועל עכו חיזקנו את המסר שאופנה  בעכו חולשת על כל תחומי החיים בעיר; בקניון, ברחוב, בסופר או  אפילו על המגרש.  קבוצת הפועל עכו נחושה להצליח ולהביא להישגים  בספורט הישראלי וההפקה מבליטה את החיבור החשוב ביותר שלנו בין אופנה וקהילה".

ציון צמח. מכנס אלגנט: 259 ש"ח מכופרת לבנה: 199 ש"ח ז'קט אפור: 599 ש"ח נעליים: 129.90 ש"ח
מכנס אלגנט: 259 ש"ח מכופרת לבנה: 199 ש"ח ז'קט אפור: 599 ש"ח נעליים: 129.90 ש"ח

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות