fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נרשמה ירידה בהיקף הפשיעה בעכו

מפקד תחנת עכו: השיפור חל בזכות עבודה אינטנסיבית באזורים שהוגדרו מראש
עבודה משטרתית אינטנסיבית. צילום: דוברות עיריית עכו
עבודה משטרתית אינטנסיבית. צילום: דוברות עיריית עכו

ירידה של 11.1 אחוז בשיעור נתוני הפשיעה בעכו במהלך 2018, בהשוואה לשנת 2017. הנתון  הוצג ביום שלישי האחרון בוועדה למיגור אלימות וביטחון שהתכנסה בלשכת ראש העיר.

בישיבה הראשונה  של הקדנציה הנוכחית השתתפו בין היתר ראש העיר, שמעון לנקרי, סגנו אדהם ג'מל, מפקד משטרת עכו, סנ"צ יניב רונן, ראשי המנהלים בעירייה, גורמי חינוך ורווחה ונציגי משטרה נוספים.

ראש העיר פתח את הישיבה ואמר, כי החוסן הקהילתי בעכו נשמר הודות לשיתופי פעולה פוריים של הרשות המקומית עם המשטרה. "אנו משקיעים מאמצים רבים יחד עם המשטרה, סיירי הביטחון ומערך המצלמות העירוני במיגור האלימות", אמר לנקרי, "ובשילוב כל הכוחות אנו מצליחים להגיע לתוצאות טובות".

עבודה משטרתית אינטנסיבית. צילום: דוברות עיריית עכו
עבודה משטרתית אינטנסיבית. צילום: דוברות עיריית עכו

סגנית ראש מנהל החינוך, שולה אזולאי, הציגה את תכנית הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול – בטחון קהילתי בתחומי הליבה של אכיפה, חינוך, רווחה, פנאי והקשר העירוני וציינה שבחודש הבא ייערך שבוע גלישה בטוחה באינטרנט.

מפקד משטרת עכו, סנ"צ יניב רונן הציג את נתוני הפשיעה לשנת 2018 בהשוואה ל- 2017. לדבריו, על פי הנתונים ישנה ירידה ניכרת של 11.1 אחוז בהיקף הפשיעה בעיר, וכי ישנה עבודה משטרתית אינטנסיבית באזורים שהוגדרו  על ידי המשטרה והעירייה. סנ"צ רונן הוסיף, כי גם ב-2019 תתוגבר האכיפה באזורים שהוגדרו כיעד לטיפול.

ראש העיר שמעון לנקרי סיכם את הישיבה וציין כי באמצעות שלושת הערכים של שוויון, הומניזם וכבוד הדדי ניתן יהיה ליצור בעכו חברה טובה יותר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות