fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפגש אחרי המלחמה

הפועל עכו אמורה לפתוח בסוף השבוע את עונתה השישית ברציפות בליגת העל, אבל האירועים הביטחוניים ברצועת עזה, מטילים ספק רב על קיום המשחקים
הפועל עכו מנצחים
הפועל עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הפועל עכו מנצחים
הפועל עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בהפועל עכו, כמו אצל שאר הקבוצות בארץ, נמצאים בימים אלה במצב של חוסר בהירות לגבי פתיחת העונה וקיום המחזור הראשון בליגת העל, שאמור להתקיים בסוף השבוע. הפועל עכו צפויה לארח את הפועל חיפה (טוטו-עכו, 19:00), אך האירועים הביטחוניים ברצועת עזה, עשויים לגרום לדחיית מחזור המשחקים.

יו"ר הקבוצה רוני פרטוש: "אין ספק שקשה מאוד להתרכז בכדורגל כשחצי מדינה מותקפת בטילים, ומקובלת עליי ההנחיה שכל עוד לא יהיה שקט מלא, יש הצדקה לדחיית המשחקים. השינויים התכופים במועדי המשחקים גורמים לפגיעה מקצועית בקבוצות, אך לצערי הם כורח המציאות. אני מקווה שהשקט יגיע במהרה ונוכל לחזור לשגרת הכדורגל".

עד קריסת הפסקת האש, הספיקה הפועל עכו לקיים שני משחקים במסגרת גביע הטוטו. המשחק הראשון נפתח בהפסד למכבי חיפה, 2:1. חמדי סליחי העלה את עכו ליתרון, 0:1, במחצית הראשונה, אך צמד שערים שכבשו הירוקים בדקות 78 ובתוספת הזמן, הביאו למהפך בתוצאה. המאמן אלון חרזי: "היה מרגש לפתוח את העונה דווקא מול מכבי חיפה. אומנם מדובר במשחק רשמי במפעל גביע הטוטו, אבל מבחינתנו זה היה עוד משחק הכנה לליגה".

המשחק השני, בבית, נגד עירוני קרית שמונה, הסתיים בשוויון אחת. ברניסלב יובנוביץ', בשער עצמי, העלה את האורחים ליתרון, 0:1. אליאור סיידר, שנכנס כמחליף, איזן בנגיחה בדקה ה-34. עד לסיום היתה עכו עדיפה, אך לא ניצלה את ההזדמנויות שניתנו כדי להשיג הכרעה. המאמן חרזי: "אני מעודד מכך שהגענו להרבה מצבי הבקעה, אך מודאג מכך שהחמצנו". להפועל עכו צפויים להיות עוד שני משחקים במסגרת גביע הטוטו, נגד הפועל חיפה ובני סכנין.

הבלם שי מימון, שהתאמן בקבוצה בחודש האחרון, הפסיק להגיע ונראה כי מועמדותו ירדה מהפרק. מי שכן חזר לאימונים הוא הקשר אלי זיזוב. המגן אורי כהן מהפועל ת"א, סיכם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות