fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון הנוער

קבוצת הנוער של הפועל עכו ניצחה בסוף השבוע את אליצור קרית אתא, השנייה בטבלה, בתוצאה 57:65. במשחק השלמה בליגה א', הראשונה בטבלה הפועל עכו/מטה אשר ניצחה 77:92 את מכבי טבריה. נותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה
קבוצת הנוער של הפועל עכו
קבוצת הנוער של הפועל עכו (צילום: אילן פורמן)

קבוצת הנוער של הפועל עכו בהדרכתו של המאמן יוסי בוכניק, (מקום הראשון בטבלת ליגה נוער מחוזית חיפה), ניצחה בסוף השבוע את אליצור קרית אתא,  השנייה בטבלה, בתוצאה 57:65 (31:33 לעכו במחצית). בזכות הניצחון, עכו עשתה צעד נוסף לקראת הזכייה בכרטיס העלייה לליגה הארצית לנוער, כשנותרו ארבעה משחקים לסיום העונה.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "היה משחק ברמה גבוהה ואנו מקווים לעשות היסטוריה ולעלות ליגה גם עם קבוצת הנוער וגם עם הקבוצה הבוגרת".הרבו לקלוע לעכו: ניר מזרחי 19 נק', לידור כהן 15 נק', אביב אגבייב 11 נרק, אלמוג אסולין 7 נק'.

קבוצת הנוער של הפועל עכו
חוגגים. קבוצת הנוער של הפועל עכו (צילום: אילן פורמן)
יוסי בוכניק
יוסי בוכניק (צילום: אדריאן הרבשטיין)

גם הבוגרים בדרך למעלה

במשחק השלמה בליגה א', הראשונה בטבלה הפועל עכו/מטה אשר ניצחה 77:92 את מכבי טבריה. נותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה, קבוצתו של המאמן המאמן יוסי בוכניק חייבת לנצח את שני משחקיה הקרובים נגד הפועל גלבוע/מ.ותיקים (25/3) והפועל מעלות (1/4), כדי להגיע למשחק נגד הפועל נצרת עילית (8/4), שככל הנראה יקבע את זהות העולה לליגה ארצית, כשהיא במקום הראשון בטבלה.

הרבו לקלוע לעכו/מטה אשר: יגאל ניר 18 נק', לירן שורצוולד 16 נק', ברק פלג 15 נק', יניב כהן 11 נק'.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות