fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניפגש בשנה הבאה: הסתיים פסטיבל עכו לתיאטרון אחר

אמש (שלישי) ננעל פסטיבל עכו לתיאטרון אחר ה-34 לאחר ארבעה ימים גדושים בהצגות ומופעי רחוב. הוכרזו ההצגות הזוכות בפרס ההצעה הטובה ביותר
מעל 100 אלף איש הגיעו לפסטיבל עכו (צילום: אושרי כהן)
מעל 100 אלף איש הגיעו לפסטיבל עכו (צילום: אושרי כהן)

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר ה-34 ננעל אמש (שלישי). במהלך ארבעת ימי הפסטיבל, גדשו את רחובות העיר העתיקה בעכו מעל 100 אלף איש שצפו במגוון ההצגות ומופעי הרחוב שהוצעו במהלכו.

את פרס ההצגה הטובה ביותר קטפו השנה שתי הצגות: "פפפפפפפ" ו-"ספר הפנים שלי". לדעת השופטים שתי ההצגות מייצגות שתי פנים לפסטיבל עכו: פנים של פסטיבל לתיאטרון אחר, ופנים לתאטרון לא לגמרי אחר אבל נועז, מקורי ויצירתי במיוחד.

מנכ"ל הפסטיבל אלברט בן שלוש: "100 אלף המבקרים שפקדו את העיר בארבעת ימי הפסטיבל נתנו את אמונם המחודש בפסטיבל עכו גם השנה. האווירה סביב הפסטיבל הייתה נהדרת והאורחים הביעו זאת במילים ובתגובות שהתקבלו. משלחת של כ-100 שוחרי תרבות מארה"ב ביקרה בפסטיבל יחד עם רקדני להקת המחול בלט אוסטין שהעניקו חוויה תרבותית ואמנותית נוספת".

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי: "אין ספק שפסטיבל עכו ה-34 הציב רף גבוה ביותר לפסטיבל עכו הבא. ניתן לומר בהחלט כי מדובר באחד הפסטיבלים המוצלחים ביותר הן מבחינה אמנותית והן מבחינה הפקתית- פשוט מדהים. העיר עכו קידמה את פני מאה אלף המבקרים בפסטיבל באהבה ואת השחקנים והיוצרים הרבים שלקחו בו חלק והפכו את העיר לביתם השני. העיר משקיעה מיליוני שקלים בשמירה על פסטיבל ברמה בינלאומית וכך תמשיך גם בעתיד. חג שמח ונתראה בשנה הבאה".

מעל 100 אלף איש הגיעו לפסטיבל עכו (צילום: אושרי כהן)
מעל 100 אלף איש הגיעו לפסטיבל עכו (צילום: אושרי כהן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות