fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משלוש יוצא אחת-אחת

הפועל עכו פתחה את העונה בליגת העל עם 3 תוצאות זהות (1:1). במחזור האחרון היא קופחה במפגש נגד בית"ר ירושלים כששער חוקי שלה נפסל. המאמן אלון חרזי: "מאכזב לאבד נקודות בגלל טעות שיפוט, אבל גאה בשחקנים"
שער בכורה העונה. חמדי סליחי מהפועל עכו חוגג את השוויון. יוסי דורה מצטרף לחגיגה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שער בכורה העונה. חמדי סליחי מהפועל עכו חוגג את השוויון. יוסי דורה מצטרף לחגיגה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שער בכורה העונה. חמדי סליחי מהפועל עכו חוגג את השוויון. יוסי דורה מצטרף לחגיגה    (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שער בכורה העונה. חמדי סליחי מהפועל עכו חוגג את השוויון. יוסי דורה מצטרף לחגיגה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו פספסה הזדמנות מצוינת לרשום ניצחון בכורה העונה בליגה, כשטעות שיפוט קשה הביאה לחלוקת נקודות במפגשה של עכו נגד בית"ר ירושלים (1:1). היה זה תיקו שלישי ברציפות של עכו, ובכולן התוצאה היתה זהה, 1:1.

עכו, בדיוק כמו בשני משחקיה הקודמים, הציגה מחצית הראשונה חלשה מאוד, כשאף מערך שלה לא מתפקד. ההגנה היתה מבולבלת, הקישור לא היה קיים וההתקפה היתה נרפית וחסרת דיוק. וכמו בשני המשחקים הראשונים, גם הפעם נקלעה עכו לפיגור, כשאלי דסה הבית"רי ניצל טעות של יובל אבידור, חטף ממנו את הכדור ומתוך הרחבה הכניע את השוער דודו גורש. המאמן אלון חרזי הגיב מיידית, כשהוציא את אמיר טגה והכניס את עדי קוסטנטינוס הצעיר. במחצית נשלח לשדה גם אליאור סיידר, במקומו של אבידור החלש. השינויים עשו את שלהם ולמחצית השנייה עלתה הפועל עכו אחרת. השוער גורש, בכמה הצלות מרהיבות החזיר את הביטחון, ההגנה פתאום הסתדרה, הקישור התעורר וההתקפה החלה לסכן. בדקה ה-80, השיגה עכו שוויון מוצדק. ספאדסיו שלח כדור עונשין לעומק הרחבה וחמדי סליחי, נגח בדיוק רב בקשת לרשת, 1:1. עכו לא הסתפקה בשוויון וחיפשה להשיג הכרעה. בדקה ה-85 קיבל קוסטנטינוס כדור ברחבה מבלם בית"ר, והרשית פנימה. הקוון הרים דגל לנבדל שלא היה וגזל שער חוקי לעכו.

המאמן אלון חרזי, נשמע בסיום מאוכזב, אבל שמר על איפוק מול טעות השופטים: "אני מסתכל על חצי הכוס המלאה. בשלושה משחקים חזרנו מפיגור וזה מראה על אופי. מאכזב לאבד נקודות בגלל טעויות שיפוט, אבל אני גאה בשחקנים שהפגינו רוח קרב, מחויבות ונחישות. אין לי טענות לשופטים, הם בני אדם שיכולים לטעות. אם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה, גם הניצחונות יגיעו".

המגן בן תורג'מן, שנעדר בשבועות האחרונים, סובל ממחלת הנשיקה וצפוי לשוב לפעילות רק בעוד כחודש ימים. תורג'מן: "חשתי עייפות בלתי מוסברת וכאבי שרירים והלכתי להיבדק. הרופאים גילו שאני סובל ממחלת הנשיקה

הפועל עכו צפויה לעמוד לדין בעקבות זריקת שקית גרעינים על הקוון, במשחק נגד בית"ר ירושלים. יו"ר הקבוצה רוני פרטוש, הבהיר כי הוא רואה את התקרית בחומרה רבה והקבוצה תעשה הכל על מנת לאתר את זורק השקית. פרטוש: "אלה דברים לא מקובלים. גם אם היתה החלטת שיפוט שגויה ומכעיסה, לא זו הדרך למחות". בקבוצה אמרו גם, שאם ייתפס אותו אוהד שמעורב בתקרית, הם ישקלו הגשת תביעה אזרחית נגדו על פגיעה בקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות