fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: יוסי לוזון יעמוד בראש ועד העובדים בעיריית עכו

בשבוע הבא תיערך הצבעה בהסתדרות לאישור המינויים ובחירת יו"ר הועד באופן סופי. לראשונה בכרמיאל נבחר בבחירות ישירות יו"ר הועד; קיצי דונט
יוסי לוזון וחברי הועד החדשים (צילום: דוברות עיריית עכו)
יוסי לוזון וחברי הועד החדשים (צילום: דוברות עיריית עכו)
יוסי לוזון וחברי הועד החדשים (צילום: דוברות עיריית עכו)
יוסי לוזון וחברי הועד החדשים (צילום: דוברות עיריית עכו)

אתמול (שלישי) התקיימו בחירות לועד העובדים בעיריית עכו. חמישה עשר מועמדים התמודדו על תשעה מקומות.  בתום ספירת הקולות נבחרו לוועד: יוסי לוזון, אתי בוקובזה, שולמית כהן, משה חובב, אליהו גרשון, ורד דהאן, בבר פרץ, אחמד נבראוי וצביקה גרינוולד. ראש העיר הודה ליו"ר ועד העובדים היוצא  פלו בן אהרון ולחברי הוועד על פעילותם הברוכה למען העובדים.

 על ארגון יום הבחירות וניהולו ניצחו חברי ועדת הבחירות: ניצה בן אליעזר, משה סעדה, שוש מלכה, מאיר תורג'מן, איברהים הינדי ומנהל האיגוד המקצועי בהסתדרות העובדים עו"ד אודי חגי.בישיבת הוועד הראשונה ייבחרו בעלי התפקידים וביניהם יו"ר ועד העובדים.

כרמיאל: לראשונה בחירות אישיות

 

קיצי דונט, מיכאל יוסף וזבולון אהרן המועמדים
קיצי דונט, מיכאל יוסף וזבולון אהרון (צילום: אלכס הובר)

בחירות נערכו גם לבחירת לועד עובדי עיריית כרמיאל ולתפקיד היו"ר. בבחירות נבחרו לשמש חברי ועד: אבי ביטון, זבולון אהרן, אורית מזרחי, מיכאל יוסף, מרגריטה סולוב וענת הרשקוביץ. ליו"ר הועד נבחר קיצי דונט.  13 עובדים  התמודדו על שישה מקומות.

בשונה מן העבר, העובדים הם אלו שבחרו את היו"ר באופן אישי, כך שההצבעה התנהלה בשני פתקים, האחד ליו"ר ופתק שני לחברי הוועד.

יו"ר ההסתדרות במרחב יואב קליין מסר לצפון- 1 כרמיאל: "הבחירות עברו באווירה טובה ,השתתפו בהן 426 עובדים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לחברי הוועד היוצא ובהצלחה לוועד הנכנס. אני מעריך כי אל מול הוועד הנכנס יעמדו אתגרים לא פשוטים בתקופה הקרובה, ההסתדרות תגבה את הוועד בכל מהלך שעיקרו שמירה והגנה על זכויות העובדים בעירייה. כמו כן אני רוצה להודות ליו"ר ועדת הבחירות יהודית כספי ולוועדת הבחירות שניהלו את ההליך בצורה דמוקרטית וללא תקלות".

השתתפה בהכנת הכתבה: עליזה רוזן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות