fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחייה את ההיסטוריה

אביחי פחימה מבוסתן הגליל, פתח לפני קצת יותר משנה את מסעדת יאניביצ'י בבוסתן הגליל והגשים חלום
אביחי פחימה (צילום: מאיר לחיאני)
אביחי פחימה (צילום: מאיר לחיאני)
אביחי פחימה (צילום: מאיר לחיאני)
אביחי פחימה (צילום: מאיר לחיאני)

אביחי פחימה (33) מבוסתן הגליל, פתח לפני קצת יותר משנה את מסעדת יאניביצ'י בבוסתן הגליל. מגיל 13 הוא נמצא בעולם המסעדנות, התחיל בתור ילד שרצה כסף כיס ועבד בכל תפקיד אפשרי בתחום, החל משטיפת כלים, דרך מלצר, אחראי משמרת ומנהל מסעדות של אחרים. בשלב מסוים טס לארה"ב ושהה שם כחמש שנים. "חזרתי לישראל לפני 4 שנים ואחרי שנה הבנתי שאני רוצה לחזור לתחום", הוא אומר. "התחלתי להקים את המסעדה, פרויקט שלקח לי כמעט שנה, כי המסעדה ממוקמת במבנה המחלבה הראשונה של המושב. במהלך השנה, עבדתי עם אדריכלים תחת חוקי השימור וכל זה תוך שמירת הסממנים של המחלבה, כמו חדר המכונות או משקל הפרות, וכמובן השם של המקום, שמו של החלבן הראשון והאחרון של המושב שנפטר לפני 39 שנים".

לפני שנה וחודשיים נפתחה מסעדת יאניביצ'י ועל הצד הקולינרי מופקד השף עידן רקיר. "הקו הקולינרי של המסעדה הוא אוכל פיוז'ן עדכני, חדשני ומחודש והחותמת שלי לכך שאני עושה משהו נכון, היה שגיא כהן, מבקר המסעדות הקטלני, שהגיע לכאן כלקוח סמוי וכתב ביקורת מדהימה בעיתון הארץ", אומר פחימה. "הכל אצלנו טרי, נעשה פה במקום, אין לנו אפילו מקפיא במסעדה, זה משחק של דגים ובשרים, בתפריט מאוד מעניין. אנו לא כשרים בגלל שאנו פתוחים בשבת, אבל אין פה חזיר או פירות ים".

סרט קולנוע אחרון: "לא הולך לקולנוע, אני נרדם".

הצגה אחרונה שראית: "קזבלן".

תכנית טלוויזיה אהובה: "הומלנד".

סוג בילוי מועדף: "חברים במרפסת אצלי בבית, הכי כיף בעולם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות