fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לנקרי: "עכו תהיה בירת הצפון"

מאות השתתפו בכנס ההזנקה של שמעון לנקרי לראשות העיר עכו
שמעון לנקרי בכנס בחירות
שמעון לנקרי בכנס בחירות (צילום: מטה לנקרי)

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ערך בסוף השבוע שעבר במלון חוף התמרים בעכו כנס הזנקה למירוץ לראשות העיר בהשתתפות של כמאות תומכים. הכנס נערך במעמד סגן ראש העיר ומ"מ זאב נוימן, חברי מועצת העיר אביבה גלעד, שרי גולדשטיין, אילן פרומן, אשר סרגה, נחמיה מיכאלי וד"ר בוריס מקגון. בין התומכים הרבים בלטו צעירים, עולים חדשים וותיקים, דתיים, חילוניים ונציגי המגזר הערבי.

את הערב פתחו צמד הזמרים שולי ומשה דיין ואחריהם עלו לדוכן הנואמים שרי גולדשטיין, זאב נוימן ונציג הדור הצעיר אור מדמון. בהמשך הוקרן סרטון על המהפכה שעברה העיר בשנים האחרונות בניצוחו ובהובלתו של שמעון לנקרי. באירוע הופיעו גם שלושה בוגרי בית הספר למשחק "בית צבי", תושבי העיר עכו.

שמעון לנקרי בכנס בחירות
שמעון לנקרי בכנס בחירות (צילום: מטה לנקרי)

לנקרי: "בעשר השנים הראשונות לכהונתי, ביחד עם המערכת העירונית, סימנתי מטרה מרכזית אחת: קודם כל, להפוך את עכו לעיר המסוגלת לספק את מכלול צרכי החיים של תושביה ברמה גבוהה ואיכותית, וזאת במספר תחומים מרכזיים. כל תשתיות התחבורה שופרו, כבישים שלמים נסללו ושוקמו, דרכי הגישה בתוך העיר ואל העיר שופרו… אין ספור כיכרות אשר באו לשפר את הבטיחות של כולנו בכבישים. עכו, את זה רואה כל ילד הפכה לעיר מרהיבה ביופייה, אין ספור שטחי גינון נוספו בעיר, פארקים ומתקני שעשועים לילדים הוצבו בכל שכונה ובכל פינה בעיר".

לנקרי התייחס בנאומו לקידום התיירות, בחמש השנים האחרונות הוקמו ארבעה בתי מלון חדשים והעיר הפכה למוקד משיכה אדיר לתיירות פנים.

לנקרי: "עכו הפכה לעיר המאפשרת לא רק לקום בבוקר וללכת לעבודה, לא רק לצרוך את כל מה שאנו זקוקים כדי לקיים את חיינו השוטפים, אלא עיר שאפשר לצמוח ולהתפתח בה, עיר שהדור הבא יעדיף לקבוע בה את עתידו על פני מקומות אחרים".

 

בהמשך הציג לנקרי את חזונו של העיר לחמש השנים הבאות: "אני רואה בחזוני את עכו כבירת הצפון המהווה מרכז תיירות בינלאומי. עיר המשלבת מרכז רב תרבותי ועסקי עם ניחוח בינלאומי ואיכות חיים וחינוך בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בקדנציה הבאה אני צופה, על בסיס כל מה שעשינו עד כה, את קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר לתחילת מימושו של חזון זה".

עוד הוסיף כי היעדים המרכזיים לשנים הבאות הם: הוספת עוד 3000 יחידות דיור במזרח העיר ובצפונה והמשך הבאת אוכלוסיות חזקות לעיר, הקמת בתי מלון והפיכת נמל עכו לנמל בינ"ל. פיתוח אזור תעשייה נקייה ויצירת חממות טכנולוגיות וחברות היי טק. ח של כל הערים השכנות לנו. היום נבנות בעכו 6 שכונות חדשות, מאות זוגות צעירים מגיעים לגור בעכו מהערים הסמוכות, והמגמה מתהפכת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות