fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגת השחמט בעכו יצאה לדרך

ליגת שחמט בעכו
ליגת שחמט בעכו (צילום: עיריית עכו)

ליגת השחמט של בני הנוער בעכו נפתחה בשבוע שעבר במעמד ראש העיר עכו שמעון לנקרי. הליגה מופעלת על ידי מרכזי הנוער והקהילה בעיר בניהולו של אברהם טליאס ובתמיכה ובעידוד של איגוד השחמט הישראלי. הליגה מתקיימת בחסות התכנית הלאומית "עיר ללא אלימות".

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי בירך את שחקני הליגה וציין, כי משחק השחמט הוא כלי אדיר לפיתוח החשיבה ולדיאלוג רב תרבותי. לנקרי איחל לתלמידים בהצלחה ואמר, כי ישמח לראות שעכו תצמיח בעתיד אלוף בשחמט.

ליגת שחמט בעכו
ליגת שחמט בעכו (צילום: עיריית עכו)

בליגה משתתפים 28 שחקנים משישה מרכזי נוער ומבית הספר התיכון הטכנולוגי בעיר. בתום הליגה יוכרז אלוף הליגה ובהתאם לניקוד המצטבר יוענק גביע לנבחרת האלופה. טליאס ציין, כי בליגת השחמט משחקים תלמידים יהודים וערבים והנבחרת האלופה היא זו שתייצג את העיר עכו בתחרויות שונות.

אליפות השחמט בעכו היא פרי יוזמה של אברהם טליאס שהצליח בזמן קצר להנחיל את לימודי השחמט בקרב מרכזי הנוער והקהילה בעיר ובמסגרת מיזמים מיוחדים הפועלים בבתי הספר היסודיים.

בשנה שעברה אירחה העיר עכו את אליפות ישראל בשחמט, ובקיץ הקרוב צפויה עכו לארח את אלפות ישראל לנוער בשחמט אקטיבי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות