fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להדרי נמאס מהתנהגות האוהדים: תלונה ותביעה

את מה שחומות עכו עשו במשך אלפי שנים, הפועל עכו לא מצליחה. לשמור ולהגן. משחק שלישי העונה שהקבוצה של שמעון הדרי מוליכה ומפסידה. אחרי 10 משחקים ללא ניצחון ונקודה אחת בלבד מעל לקו האדום, מקווה הקבוצה לצאת לדרך חדשה דווקא נגד בית"ר ירושלים (מוצאי שבת, 20:00)
שמעון הדרי
שמעון הדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו השלימה במחזור האחרון עשרה משחקים רצופים ללא ניצחון, כשנכנעה לבני סכנין, 2:1. בסיבוב הקודם, אגב, זה נגמר אחרת לגמרי כשעכו מביסה את סכנין, 1:5. אולם, מאז אותו מפגש, סכנין נמצאת במגמת עלייה, בעוד העכואים בנפילה חופשית. בעקבות ההפסד התקרבה עכו עד לכדי נקודה אחת בלבד מהקו האדום. "הקבוצה היא מעל הכל. אף שחקן לא מעל הקבוצה". כך אמר לא פעם מאמן הפועל עכו שמעון הדרי, הן בפתיחת העונה והן במהלכה. שחקנים בקבוצה שאלו השבוע: "מה עם המאמן? הוא מעל הקבוצה?".

שמעון הדרי
מחזיר מלחמה. שמעון הדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אחרים ציינו ואמרו: "כולם יודעים שלקבוצה אין עודף כסף והיא לא יכולה להרשות לעצמה לממן שני מאמנים, אז שמעון הדרי נשאר. במצב אחר עם תוצאות עגומות כאלה, המאמן היה כבר מזמן בבית. שמעון מתעקש להישאר ולא מבין שאיתו הקבוצה לא מצליחה להתרומם. אם הקבוצה תרד חלילה ליגה, הנזק הכלכלי שייגרם למועדון יהיה כזה גדול, שלא נראה איך יהיה אפשר לשקם אותו בעתיד. הרבה יותר קשה לעלות ליגה מאשר להישאר". הדרי: "המתפטרים בורחים מאחריות. אני לא בורח מאחריות ולכן אני לא מתפטר". בסיום המשחק עודד יו"ר הקבוצה ציון ויצמן, את חניכיו ואמר להם: "אני חושב שאנחנו לא נופלים מאף קבוצה. תרימו את הראש ותהיו מאוחדים. רק אם נישאר מלוכדים, ביחד נוכל לחזור ולנצח".

בעקבות הביקוש הגדול למשחק, התקיימה מכירה מוקדמת של כרטיסים. הקופות באצטדיון טוטו-עכו יהיו פתוחות גם ביום שישי (09:00 – 14:00) ובשבת החל מהשעה 17:00.

במקביל בצעד חסר תקדים הגיש מאמן הפועל עכו שמעון הדרי, תלונה במשטרה נגד אחד מאוהדי הקבוצה בגין איומים והסתה. במקביל, שוקל הדרי להגיש תביעת דיבה בסך 100 אלף שקלים נגד אותו אוהד.

הדרי: "מזה תקופה ארוכה שאותו אוהד משמיץ, מסית, מקלל ומגדף אותי באופן אישי. זה כבר הפך לבלתי נסבל". בתלונתו, מתבסס הדרי על דברים שנכתבו בפורומים שונים באינטרנט. האוהד, שזומן לחקירה במשטרה בסיומה שוחרר, הופתע מהמהלך שנקט נגדו המאמן, ואמר שאינו מעוניין להגיב. מדובר באוהד מוכר וידוע, המלווה את הקבוצה שנים ארוכות. ראש העירייה שמעון לנקרי יזם במהלך הימים האחרונים סולחה בין הצדדים, כשאחד התנאים לכך היא מכתב התנצלות, אותו יעביר האוהד למאמן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות