fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כניסת רמי לוי לעכו מעידה על התפתחות כלכלית"

רמי לוי קבע מזוזות בסניף החדש בעכו במתחם חוצות עכו. המתחם מקיף כ-7000 מ"ר מסחרי. בעוד כשנה צפויה להתחיל בנייתו של שלב ב' של המתחם שיכלול כ-3000 מ"ר מסחרי
רמי לוי ושמעון לנקרי (צילום: אבי זוהר)

הסניף שהוקם במסגרת המתחם המסחרי פאואר סנטר הנקרא "חוצות עכו" בכניסה הדרומית לעיר הוא ה-26 במספר של רמי לוי והוא צפוי להיפתח לקהל הרחב בעוד כחודש ימים. עבור המתחם הוכשרו ומוכשרים בימים אלה מאות מקומות חניה במפלס הכניסה ובמפלס הגג.

בטקס השתתפו בין השאר סגני ראש העיר עכו זאב נוימן ורפי לוזון, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, רב העיר עכו הרב יוסף ישר, עובדי רשת רמי לוי ועוד.

השלב הראשון של מתחם חוצות עכו מקיף כ-7000 מ"ר מסחרי,כאשר 4500 מ"ר מתוכו הם שטחו של הסניף של רמי לוי. המתחם כולל חנויות כלבו ומוצרי חשמל ומרכז אוכל. יזמית המתחם היא חברת צלילי ירדן שעם בעליה נמנה ישראל לביא. בעוד כשנה צפויה להתחיל בנייתו של שלב ב' של המתחם שיכלול כ-3000 מ"ר מסחרי ובהמשך יכלול שלב ג' 4000 מ"ר עבור משרדים.

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי בירך את רמי לוי ואת יזמי המתחם ואיחל להם הצלחה מרובה. "כניסתו של רמי לוי לעכו מעידה על התפתחות כלכלית של העיר, ובטוחני כי הסניף החדש יהווה מקור תעסוקה לדורשי עבודה רבים מעכו ומהאזור", אמר לנקרי.

מקור תעסוקה לדורשי עבודה. רמי לוי ושמעון לנקרי (צילום: אבי זוהר)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות