fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו העפילה לגמר אליפות המדינה

הפועל גליל מטה אשר/עכו השלימה סוויפ מהיר בחצי הגמר ותפגוש את הפועל כפר סבא החזקה, בסדרת הגמר על אליפות המדינה. המשחק הראשון, במוצאי שבת, בנעמן
מוכנים לגמר. המאמן נועם כץ עם קווין פוייר | צילום: אדריאן הרבשטיין
מוכנים לגמר. המאמן נועם כץ עם קווין פוייר | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל גליל מטה אשר/עכו העפילה לגמר אליפות המדינה אחרי שהשלימה ניצחון שלישי בסדרת חצי הגמר על הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, 0:3 (21:25, 19:25, 23:25).

400 הצופים שהגיעו להיכל הספורט בנעמן כדי לדחוף את קבוצתם, ראו משחק די שקול, אך המכונה המשומנת והמנוסה של מטה אשר/עכו, ידעה להביא את איכויותיה ברגעים הנכונים כדי להשיג הכרעה.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: קווין פוייר – 15 נק', סלבה בצ'קלה – 13 נק', סטס נביאדומסקי – 10 נק', אנדלו צ'וק – 9 נק', אלכס אוסוקין – 8 נק', ולדימיר קובלצ'וק ודניאל גלילי – 1 נק' כ"א.

כעת, מתחיל הדבר האמיתי, או יותר נכון, הגמר האמיתי, בין הדאבליסטית האדומה לבין הפועל כפר סבא החזקה, שקוראת תיגר על האימפריה הצפונית.

סדרת הגמר תהיה של הטוב מ-5 משחקים, כשלהפועל מטה אשר/עכו יש את יתרון הביתיות.

המפגש הראשון בסדרה יתקיים במוצאי שבת הקרובה (6.4), בהיכל הספורט נעמן בשעה 19:00. המשחק השני יערך ביום רביעי (10.4) בכפר סבא. המשחק השלישי יתקיים ביום שלישי (16.4) בשעה 18:00, בנעמן. טרם נקבעו מועדי המשחקים הרביעי והחמישי, במידה והסדרה לא תוכרע בשלושה מפגשים.

אגב, הקבוצה היחידה העונה שהנחילה להפועל מטה אשר/עכו הפסד בליגה, היא הפועל כפר סבא, כך שהאתגר שעומד הפעם בפני חניכיו של המאמן נועם כץ הוא גדול.

כץ: "למרות שלא היה קל, אני שמח שעברנו בהצלחה את סדרת חצי הגמר נגד קבוצה טובה עם שחקנים מנוסים, אבל הגמר יהיה סיפור אחר לגמרי. הפועל כפר סבא שמה לה למטרה לזכות העונה בדאבל. את הגביע כבר לקחנו להם ומה שנשאר זאת האליפות. בסדרת חצי הגמר סבלנו מעליות וירידות ואת זה נצטרך לשפר. הפועל כפר סבא זו קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים ברמה גבוהה, מעל לליגה הישראלית. כל המשחקים נגדם העונה היו צמודים והם גם הקבוצה היחידה העונה שניצחה אותנו בליגה. נצטרך לשמור על יציבות לאורך כל הסדרה ולשחק נכון מבחינה טקטית. אסור יהיה לנו להישבר ברגעי משבר כמו שאסור יהיה לנו להיכנס לאופוריה ברגעים הטובים. הרבה מאוד תלוי באופי של השחקנים ובמה שיהיה בכל ערב נתון של המפגש בינינו. אסור לנו לטעות מולם כי יש לכפר סבא את כל הכלים כדי להעניש. סדרת הגמר היא אתגר גדול מאוד עבורנו. ליתרון הביתיות יש השפעה וזאת ההזדמנות לקרוא לכל הקהל שלנו להגיע ולתמוך בקבוצה, כי הקהל הוא למעשה השחקן השביעי שלנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות