fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: אבי נניקשווילי מונה למאמן הפועל עכו

חוגגים אליפות עם עירוני קרית אתא. מימין: אבי ואילן נניקשוילי צילום: נחום סגל
חוגגים אליפות עם עירוני קרית אתא. מימין: אבי ואילן נניקשוילי צילום: נחום סגל

הפועל עכו התחילה ללחוץ על הגז בשיא הכוח ומסתמן כי תקציב הקבוצה ייגדל משמעותית ותיבנה קבוצה למטרת עלייה לליגה הלאומית.

מאמן הקבוצה בעונה שעברה יוסי בוכניק עזב להפועל עפולה מהלאומית ואת מקומו ימלא אבי נניקשווילי. נניקשווילי שימש כמאמן-שחקן לפני שנתיים במכבי כרמיאל והעונה אימן את הפועל גוש זבולון מליגה א', כשבמחצית העונה הגיע לעכו גם על תקן שחקן.

הרכש הראשון של עכו הוא לא אחר מאשר אילן נייקשווילי, אחיו של אבי. אילן, רכז ותיק ומנוסה ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חיפה עימה עלה לליגה הלאומית.

חוגגים אליפות עם עירוני קרית אתא. מימין: אבי ואילן נניקשוילי צילום: נחום סגל
חוזרים לשתף פעולה. ימין: אבי ואילן נניקשוילי (צילום: נחום סגל)

בעכו היו רוצים לראות את רז מנשה ממשיך גם העונה, לו קשר חברי עם האחים נניקשווילי גם מחוץ למגרש. שחקנים נוספים אותם היו רוצים לראות בעכו הם רותם ברזילי ועידו קוז'יזקו שעלו עם מכבי קרית מוצקין העונה ללאומית ואורן בן חמו לקדנציה שניה בקבוצה.

השחקן הצעיר עזמי אבו-אחמד שהתגלה ככישרון העולה של הליגה הארצית העונה, מחוזר על ידי מספר קבוצות מהליגה הלאומית ולעכו תהיה עבודה קשה כדי להשאיר אותו.

הביא את השינוי. רז מנשה
רז מנשה (צילום: יניב לני)

המנהל המקצועי אילן פרומן: "אנחנו השנה הולכים בכל הכוח לעלות ליגה. לגבי אבי, עשינו חושבים והגענו למסקנה שהרבה שחקנים משמעותיים רוצים אותו ומתחברים אליו, הוא עבר משהו בכדורסל ברמות הגבוהות ואנחנו הולכים איתו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות