fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת על: "אם יצאנו מאוכזבים מתיקו נגד הפועל ת"א, אני אופטימי"

המאמן יובל נעים, חושב שמוקדם להספיד את קבוצתו, שתחל במחזור הקרוב את משחקי הפלייאוף התחתון. העירייה טרם העבירה את התקציב לקבוצה (2.3 מיליון שקלים), למרות שבקבוצה מתעקשים שעמדו בכל הדרישות. עכו תתארח למשחק חוץ אצל מ. ס. אשדוד
תוספת עידוד. האוהד-חצוצרן ליאון פיצ'וני, עושה שמח ביציעי עכו (צילום: עזרא גנני)

הפועל עכו סיימה את העונה הרגילה כשהיא במקום האחרון בטבלה, מה שלפחות יעניק לה את יתרון הביתיות במפגשים הישירים נגד יריבותיה למאבקי ההישרדות: הפועל רמת גן, בני סכנין ומכבי נתניה. לעומת זאת, תצא עכו לארבעה משחקי חוץ: נגד אשדוד, בית"ר ירושלים, הפועל ב"ש והפועל חיפה.

מחכה בסבלנות. בינתיים. ברששת (צילום: עזרא גנני)

המאמן יובל נעים, נשמע אופטימי לאחר התיקו הביתי המאופס נגד הפועל ת"א במחזור הנעילה: "אם יצאנו מאוכזבים מנקודה במשחק נגד הפועל ת"א, זה אומר הכל. אני אופטימי". למרות דבריו, היתה בקבוצה תחושה של החמצה, שכן עם קצת יותר תעוזה, הפועל עכו יכלה בהחלט להפתיע ולנצח. עכו עלתה במערך זהיר עם חלוץ בודד אחד, תמיר כחלון. במחצית השנייה, כשאוהד קדוסי, נכנס, הגיעה עכו למספר מצבים, שהוחמצו. לקראת משחקי ההכרעה בפלייאוף התחתון, אומר נעים: "זה לא משנה נגד מי נשחק, כי כל משחק הוא על 6 נקודות. אנחנו דווקא משחקים טוב בחוץ, אז להגרלה אין משמעות מכרעת".

במחזור הקרוב תתארח עכו למשחק חוץ אצל מ. ס. אשדוד. הקשר אמיה טגה, ייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים.

תוספת עידוד. האוהד-חצוצרן ליאון פיצ'וני, עושה שמח ביציעי עכו (צילום: עזרא גנני)

לנקרי – ויצמן, הסיפור שאינו נגמר

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, שוב נעדר ממשחקה של הפועל עכו, למרות שעל פניו, ציון ויצמן כבר אינו משמש בתפקיד היו"ר, כדרישת העירייה. "הסיפור עוד רחוק מלהסתיים", אמר השבוע גורם המעורה בעניינים, "כל עוד ציון בסביבה, לנקרי לא יגיע למשחקים. המינוי של יהודה ברששת הוא למראית עין ונועד לרצות את העירייה בשביל לקבל תקציב. בפועל, ציון עדיין מושך בחוטים וקובע את הכללים. אם הוא באמת עזב, כפי שהקבוצה הצהירה, מדוע הוא עדיין מסתובב חופשי במשרדי הקבוצה ובתוך חדרי ההלבשה? מה, כל אוהד שרוצה יכול ככה סתם להיכנס לחדרי ההלבשה לפני ואחרי משחקים? הרי מדובר במתחם סגור שמיועד רק לבעלי תפקידים. אם ציון הוא מעתה רק 'אוהד', מה יש לו לחפש בחדרי ההלבשה? שישב ביציע כמו כולם". בקבוצה הסבירו השבוע, כי היו"ר הנכנס ברששת נמצא עדיין בחפיפה לתפקיד ולכן ויצמן עדיין נלווה אליו.

בהפועל עכו מתעקשים כי העברת הסמכויות הושלמה וכל המסמכים המעידים על כך הועברו לעיריית עכו. למרות זאת, כל ניסיונותיו של היו"ר יהודה ברששת להיפגש עם ראש העירייה לנקרי, נכשלו. בקבוצה ישנה תחושה שראש העיר מתחמק מפגישה עם ברששת, וכעדות לכך הם טוענים שראש העיר דווקא כן מצא זמן להיפגש עם אוהדי הקבוצה.

 הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי במדור הספורט של צפון- 1

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות