fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: צו שמונה

הפועל עכו מתכוננת למפגש נגד האלופה מקריית שמונה. שגיב כהן שהגיע לעכו מקבוצה באירופה, הוא בין השחקנים שקיבלו הודעה על שחרורם הצפוי בחודש ינואר הקרוב
שמעון הדרי
שמעון הדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאמן הפועל עכו שמעון הדרי והיו"ר ציון ויצמן, נכחו השבוע במשחקה של קרית שמונה נגד הפועל באר שבע. השניים עקבו אחר היריבה הבאה של עכו, קריית שמונה, עימה היא תתמודד במחזור הקרוב. להדרי רומן ארוך שנים עם הקבוצה הצפונית מקיית שמונה ובמהלך עונותיו עם הקבוצה הוא רשם עימה שתי עליות: מליגה ב' לליגה א' ומליגה א' לליגה ארצית. הדרי: "קריית שמונה, למרות התקופה הלא טובה שבה היא נמצאת כיום, עדיין קבוצה איכותית. יש לה סגל שחקנים רחב ובואו לא נשכח שהיא עדיין האלופה".

אימנת שם שנים רבות וזוהי הפעם הראשונה שאתה תהיה מהצד השני של המגרש. יש התרגשות?

שמעון הדרי
צטט אותי. שמעון הדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

"אני מנטרל את הרגשות שלי מהמפגש הזה. אני היום בהפועל עכו ואני רוצה את הכי טוב לקבוצה שלי. אנחנו רוצים להצליח ולא חשוב נגד מי. יש לנו קבוצה טובה, שחקנים שאני מאמין בהם, ואני מקווה להוציא משם נקודות. המשחק נגד מכבי תל אביב שייך מבחינתנו לעבר ואני מאמין שנגד קריית שמונה נציג יכולת טובה יותר".

היו לאחרונה דיבורים על כך שהקשר סטיבן כהן בדרך לעכו. "צטט אותי: לא היו דיבורים ושמו של סטיבן כהן, כלל לא הוזכר בסביבתי. איך אומרים, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. זהו תפקידם של הכתבים. הם שמעו משהו וממהרים לפרסם".

הבלם משה מישאלוף, עדיין סוחב פציעה (קרע חלקי בשריר) והשבוע עבר טיפולים אינטנסיביים. למרות זאת, נראה כי הוא ייכלל בסגל למשחק בקריית שמונה.

המגן מאהרן אבו-ריא הסיר השבוע את הגבס מידו, וחזר לאימונים. הקשר אימורו לוקמן, היה השבוע נרגש ומאושר לאחר שרעייתו ובתו הגיעו לארץ והצטרפו אליו. מי שטיפל בצד הלוגיסטי בהשגת האישורים היה מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ.

בסוף השבוע שעבר לא התקיים מחזור ליגה, עקב אירועי יום הזיכרון להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. הפועל עכו ניצלה את הפגרה וקיימה משחק אימון נגד הפועל פ"ת מהליגה הלאומית. עכו ניצחה 1:2 משערים של דיוויד גומז ורועי לוי, שצפוי לעזוב בינואר הקרוב. במהלך המשחק, כדור שבעט לאו פסוס, פגע בדוד מים וגרם לפיצוץ בצנרת. אנשי אחזקה שהוזעקו למקום, הצליחו לעצור את שטף המים, לתקן את הפיצוץ ולאפשר לשחקנים להתקלח בסיום המשחק.

שגיב כהן: "לא מצטער שהגעתי מאירופה להפועל עכו"

שגיב כהן (25), הוא אחד משלושת השחקנים שקיבלו הודעה על שחרורם הצפוי בחודש ינואר הקרוב. כהן, שהגיע לעכו לפני שנתיים מקבוצת יאשי הרומנית, עימה העפיל לליגה הראשונה, היה בעבר שחקן בנבחרות הנוער והאולימפית של ישראל. קודם לכן, שיחק במשך חמש עונות בהפועל פ"ת.

איך הרגשת כשהודיעו לך על השחרור?

״אכזבה. אבל אין מה לעשות, זו החלטה של מאמן. בחמשת המשחקים האחרונים לא נכללתי בסגל וזה היה יותר מרמז לגבי עתידי במועדון".

איך הודיעו לך?

״למרות הכאב והאכזבה, אני רוצה לציין שההודעה נעשתה בצורה מאד רגישה ומכובדת. שמעון הדרי קרא לי לחדר ובשיחה אישית וגלויה, הסביר לי מה המניעים להחלטה״.

הופתעת?

"לא, כפי שכמו שאמרתי, כשראיתי שאני לא מוזמן לסגל, הבנתי שזה הכיוון. אלו חייו של כדורגלן". בינתיים אתה ממשיך להתאמן עם הקבוצה וגם השכר ישולם. זו לא הבעיה. אני רוצה לשחק ומקווה שעד חודש ינואר אמצא קבוצה בה אוכל לשחק״.

הכתבה המלאה ביום שישי במדור הספורט של צפון 1

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות