fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: בית"ר ירושלים מחכה להפועל עכו

גביע המדינה: סקציה מעלות עלתה עוד שלב

הפועל עכו (ליגת על)

הקבוצה ניצלה את הפגרה כדי לנוח מעט ולאגור כוחות לקראת המשך מאבק ההישרדות שלה בליגת העל. המאמן ירון הוכנבוים, שיחרר את השחקנים ל-3 ימי מנוחה וביום שלישי שבה הקבוצה להתאמן ולהתכונן למשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים, בטדי, שיערך ביום ראשון.

הקבוצה תצא לקראת המפגש לבית מלון בירושלים ותשהה בו עד המשחק. המאמן ירון הוכנבוים, כינס את השחקנים ואמר להם: "נכון שבית"ר ירושלים נמצאת במומנטום חיובי ובעזרת הקהל החם והביתי שלהם בטדי, יש להם יתרון, אבל אסור לנו להתבטל ולשמש תפאורה. אם נהיה סבלניים ומרוכזים ותיצמדו להנחיות הטקטיות, נוכל להפתיע".

שחקני הפועל עכו, מלווים בעוזר המאמן איציק טוויזר, במאמן הכושר אסי כץ, במנהל דוניה שינהולץ, בחבר העמותה רפי סולטן ובראשת לשכת האגודה אפרת סבן, ביקרו בסוף השבוע שעבר באגף הילדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה. השחקנים התקבלו על ידי מנהל המרכז הרפואי ד"ר מסעד ברהום, ושמעו מפיו סקירה כללית על המרכז הרפואי המשרת אוכלוסיה של יותר מחצי מיליון איש. בסיום דבריו, איחל ד"ר ברהום לקבוצה הצלחה.

בהמשך, ביקרו השחקנים ילדים המאושפזים באחת ממחלקות הילדים, הצטלמו עימם, חילקו להם חתימות והקדשות אישיות, העניקו להם שי (תיק ספורט עם חבילת ממתקים), ואף קיימו איתם משחק ראווה.

סולטן: "זהו ביקור ראשון ובטח שלא אחרון שלנו בבית החולים. נשמח לשמח את הילדים ולארח אותם במשחקי הבית של הקבוצה". סבן: "הביקור היה מרגש מאוד ולראות את האושר והשמחה על פני הילדים במהלך המפגש עם השחקנים, גרם לי לדמעות". מנהל המרכז הרפואי ד"ר מסעד ברהום: "ספורט הוא תחום שמתחבר לקהילה על כל רבדיה. אני שמח שקבוצת הכדורגל של הפועל עכו, המייצגת את האזור בליגת העל, בחרה להגיע אלינו לביקור ולעודד את הילדים המאושפזים, שדווקא ברגעים אלה זקוקים לכל תמיכה. במהלך השנה אנו מעניקים טיפול רפואי לשחקנים, אך תקוותי היא שניפגש עם השחקנים רק במגרשי הספורט".

השחקנים השתתפו בשבוע שעבר במפגש מעריצים בקניון עזריאלי עכו במסגרת טורניר גול הזהב בו חולקו לילדי העיר מאות מנויים למשחקי הבית וזה כחלק מהחסות שניתנה לקבוצה על ידי קבוצת עזריאלי בעונת המשחקים 2015/16.

 

בן סימון חוזר בינואר

המגן מתנאל בן סימון (23), שהושאל להפועל מגדל העמק מצמרת ליגה א', יחזור להפועל עכו בחודש ינואר הקרוב. בן סימון, שהרשים מאוד את הצוות המקצועי בראשות המאמן ירון הוכנבוים ועוזרו איציק טוויזר, נכלל בסגל הקבוצה בתחילת העונה, אך הבעיות הכלכליות שרבצו על המועדון במהלך הקיץ האחרון גרמו לעיכוב בירוקראטי בהעברתו לקבוצה. בהמשך, לאחר שכבר גויס הכסף, התברר כי הקבוצה איחרה ברישומו של בן סימון לליגה. בעצה משותפת שהתקבלה בין הקבוצה לשחקן ואחיו גולן שמייצג אותו, הוחלט שהוא יושאל לתקופה קצרה למגדל העמק על מנת שיוכל לשחק, ועם פתיחת מועד חלון ההעברות, בחודש ינואר הקרוב, יחזור בן סימון לעכו.

"מתנאל שחקן מוכשר מאוד ובעל יכולות", אמרו השבוע בהפועל עכו, "זיהינו את הפוטנציאל שגלום בו ואנחנו מאמינים ביכולתו לפרוץ קדימה ולתרום להפועל עכו".

בהפועל עכו מזהים פוטנציאל. מתנאל בן סימון   (צילום: גולן בן סימון)
בהפועל עכו מזהים פוטנציאל. מתנאל בן סימון   (צילום: גולן בן סימון)

גביע המדינה: מעלות עלתה, בית"ר נהריה הודחה

את מה שסקציה מעלות לא מצליחה לעשות בליגה מזה 7 מחזורים, היא עושה במסגרת משחקי גביע המדינה. בסוף השבוע האחרון העפילה הקבוצה שלב נוסף, אחרי שגברה על הפועל רמות מנשה מליגה ב', 0:2. עד לדקות הסיום, הציגה מעלות משחק חלש מאוד ולמרות ששלטה בקצב ובמגרש היא כמעט ולא ייצרה הזדמנויות להבקעה, למעט מצב אחד במחצית הראשונה כבר כהן מצא את עצמו בודד ברחבה מול השוער, אך החטיא. רגע לפני שהיה נדמה שהקבוצות הולכות להארכה מתישה, הכריעה מעלול את המפגש. דקה 85: נועם קולקופסקי שלח בכדור עומק את החלוץ המחליף סלים גנטוס, שמתוך הרחבה גלגל פנימה, 0:1 למעלות. עמוק בתוספת הזמן הכפילה מעלות את יתרונה. אילן טל, שנכנס כמחליף ומתפקד בימים אלה כמאמן הקבוצה, הכניס כדור עומק מדוד לקולקופסקי שמתוך החרבה בעט כדור חד ומדויק לפינה ופנימה, 0:2.

קולקופסקי, שהיה מעורב בשני השערים, אמר בסיום: "אנחנו עובדים קשה באימונים כדי לחלץ את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת בליגה, לכן הניצחון הזה חשוב מאוד למוראל. יש פה קבוצה טובה שהיתה צריכה פשוט קצת זמן להתחבר. אני שמח שהגעתי למעלות ומקווה שאמשיך להוכיח את עצמי ושאתרום לקבוצה להצליח".

אילן טל: "התיקו בליגה נגד טבריה הוציא אותנו, כך אני מקווה, לדרך חדשה, כי הוא קודם כל עצר רצף של הפסדים. היום אנחנו כבר רואים יותר מחויבות מצד השחקנים ולכן היה חשוב שנעבור את המפגש הזה בהצלחה וזה אולי ייתן לנו יותר דחיפה לליגה. אין ספק שאנחנו חייבים להתחזק, אבל לא נפעל מתוך לחץ אלא נמתין ונביא את השחקנים שיתאימו לנו".

במעלות מכוונים למציאת קשר וחלוץ. מי שבינתיים מועמד לחזור הוא החלוץ כאמל הוארי, שהתחיל את העונה בליגה הפלשתינית.

טל גם התייחס לגבי תפקידו הכפול בקבוצה כמאמן-שחקן, ואמר: "אין ספק שזה לא מצב אידיאלי. אני רוצה לשחק, אבל קשה להיות מרוכז במגרש כשאתה צריך להיות גם על הקווים. אני חצוי, אבל אכבד כל החלטה של ההנהלה".

היו"ר דני חזן: "נפתחו שערי שמיים. אני מקווה שהניצחון הזה מבשר דרך חדשה".

המאמן יוסי (ג'רי) בן חמו, שמלווה את הקבוצה מהיציע, חזר והדגיש השבוע כי הוא מגיע למשחקים בתור אוהד בלבד ובשלב זה אין לו כוונות לחזור ולאייש את תפקיד המאמן במעלות. "אני בא למשחקים של מעלות כי אני אוהב כדורגל ואוהד את הקבוצה", הבהיר בן חמו, "אבל ההשקפה והדרך שלי ושל ההנהלה שונה, לכן אין לי מה לחזור כרגע לקבוצה".

עירוני נהריה הודחה מגביע המדינה אחרי שהפסידה בחוץ למוליכת טבלת ליגה א', עירוני נשר, 3:0.

דור העתיד

נוער

בית"ר נהריה – אחי עכו, 3:4. לנהריה: שקד פורת, אלירן נפתלי, נאור תורג'מן ומוהנד סואעד. לעכו: מוחמד אסווד, חלדון אגא ועלא עלי. ניצחון בכורה העונה לבית"ר נהריה.

נערים ב'

הפועל דבוריה – בית"ר עכו, 7:0. לעכו: ממהרו פיקדו, יוני אברהם ואביהוא תנעמי – 2 שערים כ"א, עידן קורמן- שער אחד.

גביע המדינה

נערים ג'

הפועל עפולה -הפועל מטה אשר, 1:2. למטה אשר: עידו לוי.

משחקי סוף השבוע

ליגת העל

בית"ר ירושלים -הפועל עכו (יום ראשון, 22.11, שעה 20:15, טדי)

ליגה א' (שישי, 20.11)

סקציה מעלות – הפועל כפר קנא (שעה 13:30)

ליגה ב' (שישי, 20.11)

מכבי עכו – הפועל בועיינה (שעה 13:45)

בית"ר נהריה – אחי ביר אלמכסור (שעה 14:00)

בית"ר חיפה- אחי עכו (שעה 13:00)

ליגה ג' (שישי, 20.11)

מכבי ירכא – הפועל נהריה (שעה 14:00)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות