fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש תמורה בעד הדירה: "בעכו מחירי הדירות מכילים איכות מגורים"

41 אחוז מחפשים דירה בצפון ביותר מ-900 אלף שקלים. מנכ"ל שיווק בחברת "נווה העיר" נדב בריח: מרבית המתעניינים בפרויקט "מגדלי אפגד" בעכו הינם מאזור חיפה והקריות
פרויקט מגדלי אפגד בעכו (קרדיט א.א סטודיו)
פרויקט מגדלי אפגד בעכו (קרדיט א.א סטודיו)

"פרויקט "מגדלי אפגד" בעכו מהווה אלטרנטיבה עבור מחפשי הדירות בגליל, שכן מרבית המתעניינים בפרויקט הינם מאזור חיפה והקריות שהחליטו להצפין",כך מדווחים השבוע בחברת אפגד הבונה  בימים אלו במזרח עכו  בסמוך לצומת "הום סנטר" וקניון עכו הישן, מגדלי יוקרה.  הפרויקט  יכלול  280 יח"ד בשלושה מגדלים בני 24 קומות. תמהיל הדירות מגוון, החל מדירות 4 ו- 5 חדרים בגדלים שונים ועד דירות פנטהאוז. מחיר דירת ארבעה חדרים בפרויקט יהיה החל מ – 890 אלף שקלים ודירת חמישה חדרים החל מ- 970 אלף שקלים. כמו כן, במסגרת הטבת מס לישובי הגליל תושבי עכו זכאים להטבה של 12 אחוז במס הכנסה, המהווה, על פי הנתונים, עד 1,500 שקלים לאדם בחודש.

בחברה מבססים את מחירי הדירות על פי מחקר שפורסם לאחרונה על ידי המרכז להתיישבות בנגב ובגליל.  על פי המחקר נמצא כי אלמנט המחיר אינו מהווה שיקול מרכזי במעבר לפריפריה. מניתוח הנתונים עולה כי 41 אחוז ציינו כי המחיר של דיור בפריפריה מהווה שיקול עבורם אך באותה נשימה ציינו גם כי הם מבקשים למצוא פתרון מגורים במחיר של יותר מ–900 אלף שקלים.

פרויקט מגדלי אפגד בעכו (קרדיט א.א סטודיו)
פרויקט מגדלי אפגד בעכו (קרדיט א.א סטודיו)

על פי מחקר זה מסביר מנכ"ל שיווק בחברת "נווה העיר" נדב בריח: "אין זה מפתיע שאנשים המגיעים לאזור הגליל מוכנים לרכוש דירה במחיר יחסית גבוה. מאחורי העדפה זו עומדת ההפנמה כי בעכו, למשל, ניתן לקבל תמורת המחיר שנבדק – איכות מגורים, קהילה וחינוך ברמה גבוהה בהרבה ממה שניתן למצוא במרכז הארץ ומטרופולין הצפון. להבדיל מעיר סואנת, בה משפחה צעירה מוותרת למעשה על חיי קהילה, יתרונם של ערים קטנות הוא נגישות לכל השירותים הקהילתיים לצד חינוך, חוגים ופעילויות חברה מגוונות. זוג שיבחר להעתיק את מגוריו לעכו, אפילו מהקריות השכנות, יכול ליהנות מחיסכון של עד 3,000 שקלים במס ההכנסה לחודש, סכום שיכול לשמש לכיסוי המשכנתה החודשית".

סמנכ"ל השיווק של חברת אפגד יעל דקל הוסיפה: "כבר היום ניתן לראות מגמה של הצפנה, מעבר תושבים מחיפה והקריות לעכו, בעיקר בשל קיצור מרחקי הנסיעה והכבישים החדשים וחיפוש אחר פתרונות למגורים במחירים נמוכים יותר ובסטנדרט בניה גבוה, זהה  לאזור המרכז. המרחק בין עכו לקריות עומד על כעשר דקות נסיעה, הן ברכבת והן בכביש עוקף קריות, כאשר חיפה ממוקמת בכ- 25 דקות נסיעה ובעתיד יעבור תוואי הרכבת יהיה מהיר יותר למרכז וימשיך צפונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות