fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השביעי ברציפות: הפועל עכו ניצחה 64:84 את הפועל עמק חפר

הקבוצה של המאמן יוסי בוכניק מקבעת את מקומה במקום השלישי בטבלה וסופרת כבר 7 ניצחונות רצופים, וללא ספק היא קוראת תיגר על אחד משני המקומות הראשונים שמבטיחים ביתיות במשחקי הפלייאוף על העלייה ללאומית.

הפועל עכו כדורסל
צילום: יניב לני

עמק חפר מאמצע הטבלה לא עשתה חיים קלים לחבורה של בוכניק, ופתחה את המשחק עם לחץ על כל המגרש שהביא אותה ליתרון 6:17 אחרי 8 דקות. בוכניק ניסה למצוא את החמישייה ההגנתית שלו וכשמצא, עכו כבר נראתה יותר טוב והצליחה למחוק את הפיגור ולעלות ליתרון 20:21 (דקה 14) ובמחצית הובילה 27:35. במחצית השנייה היתרון הביתי של עכו כבר בא לידי ביטוי והיתרון שלה גדל ככל שחלפו הדקות.

עידו קוז'יקרו (צילום: יניב לני)

קלעו לעכו: ג׳רמיין הול 19, אילן נניקשווילי 15, אלי שיפטון 11, רותם ברזילי 10, עידו קוז'יקרו 8, רז מנשה 7, קורי קאר 5, אלון כהן 4, תומר אסייג 3, גיא יוסיפוביץ' 2.

ביום ראשון 4.3 עכו תצא למשחק חוץ נגד מוליכת הבטלה א.ס. רמת השרון. בסיבוב הקודם עכו הפסידה בביתה ב-4 נקודות, ולכן כדי להשאיר לעצמה סיכוי לכבוש את המקום הראשון, תצטרך לנצח בהפרש גבוה יותר.

ג'רמיין הול (צילום: יניב לני)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות