fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפתעה בנהריה, קרב צמוד במעלות ובשלומי ולנקרי נשאר המלך

לזוהרה ויולט אדרי מנהריה, הילרית המטפלת בצבעים ובמסרים יהודיים, יש תחזית אופטימית למדינתנו הקטנה. באשר לבחירות לרשויות המקומיות, צפו לכמה הפתעות, אך לא לשינויים גדולים. אה, ולנקרי הוא המלך
אשה עם נשמה גדולה. אדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אשה עם נשמה גדולה. אדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

זוהרה ויולט אדרי היא הילרית, המטפלת בשיטת ריפוי אנרגטי דרך צבעים ומסרים, אמנות יהודית וכתיבה. לנהריה עברה לפני כשנתיים, לאחר שרוב חייה התגוררה בקרית מוצקין.

אדרי, 57, אמא לשתי בנות וסבתא לשישה נכדים נולדה במרוקו. בגיל 3 עלתה לארץ עם הוריה, אחיה ואחיותיה. רק לפני עשור גילתה ששמה "ויולט" הוא על שם דודתה שנספתה בשיטפון במרוקו. עד אז חיה חיים לא פתורים עם שמה, וזאת לאחר שעברה שלושה ניתוחי לב פתוח מגיל 15. לפני שמונה שנים, כשעברה את הניתוח השלישי והייתה בסכנת חיים, חזרה לשמה המקורי – זוהרה.

"נקראתי על שם סבתי זוהרה. גדלתי לצידה, היו לה יכולות ריפוי מאוד גדולים ואני מרגישה שהיא העבירה לי אותם בירושה. בניתוח לב השלישי אמרתי לאלוהים: 'מה אתה רוצה ממני'. הייתי קרובה אל אלוהים ונתתי לו להחליט. חצי שנה לאחר מכן קיבלתי מסרים ומה עליי לעשות כדי לקבל הדרכה, וכך יצאו 18  ציורי ברכות, משהו נפתח ממני החוצה.

"כשהייתי בת 8, סבתי הייתה שולחת אותי לקנות בקבוקי חלב. כמעט בכל יום, מתוך שני בקבוקים, היה מתנפץ אחד. סבתא תמיד הייתה מסתכלת עליי בהערכה, ללא טיפת כעס עם המון רכות ואהבה. התחתנתי בגיל 17. מאוד צעירה. הפכתי לאמא בגיל 18. זה הרווח היחיד מכך שהתחתנתי צעירה. צריך להסתכל על הכל באור חיובי".

רוב שנותיה הייתה אדרי עקרת בית ועבדה בעבודות מזדמנות. "עד שהחלטנו להצטרף למשפחה המורחבת בבוסטון בארצות הברית, ושם גיליתי את עצמי. זו לא  הייתה הגירה, אלא ירידה מהארץ למשך חמש שנים. הבנות שלי למדו בבית הספר ופתחתי גלריה לאמנות, שם נחשפתי לאמנות ובזה אני עוסקת היום. לאחר חמש שנים התעקשתי לחזור לארץ ולוותר על כל העושר. הבנות שלי היו בגיל ההתבגרות והיה חשוב לי שלא תהיה התבוללות. כשהגעתי לארץ, יצאתי ללמוד הדרכת קבוצות לזוגות במשך ארבע שנים, ושם גיליתי את יכולת הריפוי של הצבע. דרך השפה ודרך הצבע אפשר לזהות חסמים ומחסומים ולתקשר עם מי שעומד מולי ועם היקום.

"אני לא אוהבת את המילה 'תקשור'. פתחתי קבוצה בפייסבוק 'לוחשת לצבעים'. אני מרגישה שכשאני נוגעת בצבע, אני רואה דרכו המון דברים. הצבע הוא אחת המתנות שקיבלתי. יש לי יכולת  לראות לעומק את מי שנמצא מולי. עם השנים פיתחתי אמנות לסגולות וברכות עם ברכות של סופר סת"ם. קיבלתי את כל זה ממסרים דרך צבעים. אחרי כמה שנים הבנתי את התפקיד שלי בעולם, עסקתי באמנות יהודית בארצות הברית".

אשה עם נשמה גדולה. אדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אשה עם נשמה גדולה. אדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

צבעים על דף לבן

אדרי, לוקחת דף לבן פשוט ושופכת עליו צבעי אקריל. את הצבעים היא בוחרת לפי התת מודע, ואז היא מושחת במכחול ונוגעת בצבע. את השאלות של המטופל היא טופחת בנגיעות רכות על הצבע בדף, וכך נותנת מסרים.

"אני מטפלת לרוב בנשים. הן בטוחות שהסיבה בגינה הן הגיעו אליי היא בעצם התשובה, ואני בדרך כלל מגלה שזה תמיד משהו אחר, נסתר. התשובה תמיד מפתיעה ופותחת את העיניים. המטרה היא לעשות שינוי. למשל, זוגות שרוצים לסיים את נישואיהם, פונים אליי ואני בודקת האם יש להם חותמת ברוחני. אם אין חותמת, לא יהיו גירושים. צריך לעשות תיקון ותהליך, כדי שיחליטו אם הם ממשיכים או לא".

ומה עומד להתרחש באזורנו. האם צפוי מהפך בנהריה?

"בנהריה הצבע הכחול הוא הדומיננטי, וגם צהוב. הולכת להיות הפתעה בנהריה, אך לא יהיה שינוי. המתמודדים יקבלו יותר קולות מהצפוי, אך לא יצליחו להביס את מי שמנהיג היום. לא יהיה שינוי, אך יהיו יותר מצביעים".

מפת הבחירות המקומיות בצבעים צילום: אדריאן הרבשטיין
מפת הבחירות המקומיות בצבעים צילום: אדריאן הרבשטיין

ובמעלות?

"מעלות נמצאת בצבעי ירוק וצהוב. יש קרב צמוד בין ברדא לבוחבוט. נכון לשלב זה אין תוצאה, כי לא נפלה החלטה. המפה הרוחנית במעלות משתנה מאוד, והכל תלוי במעשים שלהם. צריך לעשות תיקון אישי, כדי שאחד מהם יזכה. זה ממש על הגבול והקצה. אני אוכל להדריך איזה תיקון עליהם לעשות, אם מתקנים זה פותח את המרחב".

מה צפוי במועצה המקומית שלומי?

"בשלומי ממש קשה, הרוחות לוהטות, מתחולל מאבק עיקש. הצבעים של שלומי הם טורקיז וורוד. לגבי נעמן אני מציעה להשתמש בשם 'גבריאל' ולא 'גבי', כך יהיה לו כוח להתקדם קדימה. לשפרה וקנין הייתי ממליצה להוסיף את האות ע' לשם המשפחה. לדודו דר הייתי ממליצה להוסיף את האות ה' לשם המשפחה או להשתמש בשמו 'דוד'. לפי הקבלה, האדם מתכנן את מהלך חייו, על פי שמו. כשמתחילים לשנות שמות בלי עצת רב מקובל, עושים טלטלה בעולם הרוח. זה כמו בית עם בסיס מסוים ששומטים מתחתיו את הקרקע, והוא לא יכול להיות יציב. אין שינוי בבחירות בשלומי, למרות שיש צמידות בין וקנין לנעמן".

מסרים לדרך חיים. אדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מסרים לדרך חיים. אדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

השנה של לנקרי

עכו, לפי אדרי, צהובה."זו השנה של ראש עיריית עכו שמעון לנקרי. מה שנקרא 'ה- שנה'. הוא הולך לקצור הרבה פירות בהמון תחומים. הוא יהיה מועמד לכנסת, הוא יוציא לאור פרויקטים שחלם עליהם לאורך השנים. אני רואה קשר בינלאומי עם העולם בנושא תיירות. בציור יצא ללנקרי כתר. רואים שאין לו מתחרה, הוא ייצא מאד טהור ונקי ללא אנרגיות שליליות".

ומעלה יוסף, מי ינהיג?

"יש במעלה יוסף צמיחה אדירה. זה מקום קטן ויש בו הרבה אנרגיות. לצחי בן עיון יש פוטנציאל אדיר להצלחה, יש לו רוח מאוד חזקה. לשמעון גואטה יש מקום חזק מאד, כך גם לכמיסה. גואטה, זה שם של אדם בטוח, אך הוא צריך להיות זהיר, כי יכול להתאכזב מסקרים ולהאמין בהם. אין ניצחון חד משמעי".

ובמדינה שלנו בכלל?

"למדינה שלנו יצאו צבעי תכלת, כי יש ביטחון. לא צפויה מלחמה השנה. ההיפך זו הולכת להיות שנה מאוד רגועה".

שנה רגועה במדינה. הצפה של אדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שנה רגועה במדינה. המפה של אדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

האם הממשלה תיפול?

"לא. ראש ההמשלה בנימין נתניהו יתחזק יותר. אני רואה איחוד פוליטי, משהו שיהיה 'וואו' וישים את נתניהו במקום גבוה עוד יותר. תהיה צמיחה כלכלית ונמשיך להיות בשליטה. מדינות נוספות יעבירו את השגרירויות לירושלים. השינוי הגדול יבוא מהעולם. תהיה אהדה גדולה למדינת ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות