fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה הדיחה את הפועל עכו מגביע המדינה

הקבוצה מליגה א' גברה 1-2 על העכואים בביתם. שמעון הדרי לא ממהר להסיק מסקנות. ירון הוכנבוים בעננים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: חג'אג' רחאל)

ללא ארבעת הכוכבים המורחקים (שחר סימנטוב, ג'וני טננבאום, גבע ברקאי ושלומי חנוכה) עשתה הערב הפועל עפולה מליגה א' סנסציה גדולה, לאחר שהדיחה את הפועל עכו מליגת העל במסגרת גביע המדינה. עפולה, שמובילה בראש טבלת ליגה א', ניצחה 1-2 והעפילה לשלב שמינית גמר הגביע, לראשונה בתולדותיה. את השערים לעפולה כבשו בן בן שושן ונדב אברה הצעיר, לעכו כבש אוהד קדוסי.

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: קרן אקריש)

כ- 200 אוהדים עשו את הדרך מעפולה לעכו, מלווים בראש העירייה אבי אלקבץ. בסיום הייתה חגיגה גדולה. אלקבץ, שנשאל את מי היה רוצה להגריל בשלב הבא, השיב ללא היסוס "מכבי חיפה".

הפועל עכו המשיכה את שרשרת אי ההצלחות מהליגה, שם היא מדורגת אחרונה. מאמן עכו, שמעון הדרי, שנשאל בסיום האם הוא מתכוון להסיק מסקנות בעקבות ההדחה, אמר בזעם כי מי שצריך להסיק מסקנות הם אנשי התקשורת, שבכל הזדמנות שואלים אותו לגבי מעמדו ועתידו במועדון.

מאמן עפולה, ירון הוכנבוים, האיש שהעלה בזמנו את הפועל עכו לליגת העל, נראה מאושר בסיום. "שיחקנו בהרכב חסר מאוד, הוכחנו שיש לנו מחליפים ראויים וילדים עם עתיד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות