fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עזריאלי עכו יוצאת לדרך חדשה

אתמול (רביעי) היתה אמורה מועצת העיר עכו לאשר את הסכם העברת זכויות ניהול הקבוצה לידיים פרטיות. בינתיים, כל ההכנות לעונה הבאה מתעכבות, כולל תשלום משכורות לשחקנים ומענקי העלייה
. המאמן שלומי דורה

הפועל עזריאלי עכו, שהבטיחה את חזרתה לליגת העל מחזור אחד לסיום העונה, נפרדה מהליגה הלאומית בהפסד חוץ להפועל קטמון, 2:0.

הפועל עכו סיימה את העונה שלה בליגה הלאומית במקום השני בטבלה עם 62 נקודות ומאזן של 17 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו ו-9 הפסדים.

הקבוצה כבשה 58 שערים וספגה 41 שערים. החלוץ עידו אקסברד, שהגיע באמצע העונה, סיים כמלך השערים של הקבוצה עם 17 שערים: 13 שערי ליגה ועוד 4 שערים במשחקי גביע המדינה. אחריו, החלוץ ברנקו מיכאלוביץ', שהבקיע 15 שערים, כולם במסגרת הליגה.

מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ, סיכם: "בשורה התחתונה, המטרה הושגה. זה מה שחשוב וזה מה שיזכרו. נכון שהייתה לנו תקופה לא טובה וגם כמה משחקים שבהם הקבוצה גילתה יכולת ירודה, אבל צריך למדוד אותנו לאורך העונה כולה. יש קבוצות שפספסו עלייה או אליפות בגלל נקודה אחת שאיבדו בדרך וזו השפיעה על גורל של עונה שלמה".

"אין ספק, שבעונה הבאה, בליגת העל, הקבוצה תצטרך להתחזק כדי שלא ליפול שוב. אני בטוח שהרוכשים החדשים מודעים לכך ויחזקו את הקבוצה בהתאם".

עושה עבודה שקטה. מנהל הפועל עזריאלי עכו, דוניה שינהולץ
עושה עבודה שקטה. מנהל הפועל עזריאלי עכו, דוניה שינהולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קצת נעלמת לנו מחגיגות העלייה?

"מי שמכיר אותי יודע, שבאופי שלי אני אדם צנוע ושקט. שמחתי וחגגתי בדרכי שלי. אני פועל בשקט ובצנעה והתרומה שלי לקבוצה מתבטאת בהרבה מאוד דברים, בעיקר בקליטת השחקנים הזרים וההשתלבות שלהם בארץ ובקבוצה. אני מסדר להם אשרות, טיסות, מגורים וכל מה שהם צריכים. אני גם מארגן לקבוצה ימי גיבוש וכיף, והכל בהתנדבות. אין לי רכב מהקבוצה ואפילו הטלפון שאני משתמש בו לצרכי הקבוצה הוא פרטי שלי".

יש הרבה שמועות סביב כוונתם של הרוכשים החדשים. איפה אתה בתמונה?

"היו לנו איתם 2 פגישות ולהבנתי, הם מאוד היו רוצים שאמשיך. אמרתי להם שאבין אם הם יביאו מישהו אחר במקומי, שיהיה נציג מטעמם בקבוצה, אבל הם כעסו שבכלל העליתי את הנושא. נחכה ונראה מה יהיה".

שינהולץ גם ביקש להזכיר שוב את תרומתו של ראש העירייה שמעון לנקרי בחזרתה של הפועל עזריאלי עכו לליגת העל.

"כולם מודים עכשיו לראש העירייה שמעון לנקרי, על העלייה, אבל צריך לזכור שהרבה בזכות התמיכה שלו, הקבוצה בכלל קיימת. מאז ששמעון נבחר לראשות העיר, הוא דואג לקבוצה ומסייע לה כמו שאף ראש עיר אחר לפניו, לא עשה. אז נכון שלנקרי לא משחק בהפועל עכו ולא מבקיע שערים, אבל הוא בהחלט חתום על החזרה של עכו תוך שנה לליגת העל".

מגיע לו להמשיך. המאמן שלומי דורה
מגיע לו להמשיך. המאמן שלומי דורה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מחכים לרוכשים

אתמול (רביעי) היתה אמורה מועצת העיר עכו לאשר את העברת זכויות ניהול הקבוצה לידי רוכשים פרטיים לתקופה של 5 שנים.

הרוכשים הם: דן לובינסקי, סוכן שחקנים יהודי-בלגי ועדי קריספין, שישמש כנציג הבעלים והסמכות המקצועית בקבוצה.

על פי המתווה, הרוכשים אמורים להעביר לקופת העמותה סכום של מיליון שקלים, שמיועד תחילה לתשלום 2 המשכורות האחרונות לשחקנים וכן כיסוי מענקי עלייה.

בקבוצה מקווים להגיע לתקציב של 15 מיליון שקלים בעונה הבאה בליגת העל. פנייה בנושא נעשתה גם לראשי קניון עזריאלי עכו, במטרה להגדיל את התמיכה התקציבית, שהסתכמה בעונה האחרונה במיליון שקלים.

בינתיים, מנכ"ל הקבוצה רפי סולטן, סגר על מחנה אימונים שאמור להתקיים באמצע חודש יולי בהונגריה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות