fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עזריאלי עכו הביסה את לוד ושמרה על מקומה בראש הטבלה

בלם כובש. דימטרי ריזוק חוגג את השער הרביעי. מצטרף לברכות, הבלם אור אלקבץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הקבוצה שמרה על מקומה בפסגת הליגה הלאומית אחרי ניצחון ביתי מוחץ על הפועל בני לוד, 0:4. הפתיחה היתה הססנית, אבל עד לסיום המחצית הראשונה, הרשיתה עכו 3 פעמים והכריעה את המשחק. השער הראשון הגיע בדקה ה-19: מגן אורח נגע בכדור בידו בתוך הרחבה ומושיקו מישאלוף דייק מהנקודה הלבנה, 0:1. בדקה ה-30 הוכפל היתרון. מחמוד עבאס שלח כדור עומק, שוער לוד שיצא לכדור התנגש בבלמו וברנקו מיכאלוביץ' אמר תודה ומול שער חשוף גלגל פנימה, 0:2. על סף סיום המחצית הראשונה הגדילה עכו את התוצאה. ציון צמח הכניס כדור עומק מדוד למיכאלוביץ', שהקפיץ מעל השוער לרשת, 0:3. השליטה העכואית נמשכה גם במחצית השנייה, אבל השער הרביעי הגיע רק בדקה ה-80. קווין ריינשטיין הגביה כדור קרן, דניאל בורח בעט למרכז והבלם דימטרי רייזוק הסיט ברגלו לפינה ופנימה, 0:4.

rizok
בלם כובש. דימטרי ריזוק חוגג את השער הרביעי. מצטרף לברכות, הבלם אור אלקבץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן שלומי דורה: "משחק טוב שלנו, מוחץ מבחינה התקפית וטקטי מבחינה הגנתית. במחצית השנייה המשכנו את הבליץ ויכולנו להגדיל את התוצאה. אין לחץ, יש מתח ודריכות ואחרי כיבוש השער הראשון, הכל אצלנו משתחרר ומתפרץ. לשמחתי, התברכנו בסגל רחב ולמרות הצורך לרצות את כולם, אנחנו חייבים לבצע רוטציה בין השחקנים. יש כאלה שפחות מרוצים ואנחנו מנהלים את זה בצורה טובה, עם הרבה שיחות אישיות. אנחנו נמצאים כרגע במקום הראשון בטבלה, אז כנראה שאנחנו משחקים את הכדורגל הכי טוב. צריך לזכור שיש עוד קבוצות טובות בליגה שגם להן יש מטרות ושאיפות. גם כשפתחנו את העונה בצורה לא הכי טובה וכולם קטלו אותנו, אמרתי שאף קבוצה לא עולה ליגה במחזור שלישי, כמו שאף קבוצה לא עולה ליגה במחזור 14. הליגה עוד ארוכה ואנחנו צריכים להתמיד ולשמור על יציבות".

עאהד עזאם, מגן הפועל חיפה, ממשיך להתאמן בעכו, אבל בשלב זה אין לקבוצה מקורות מימון כספיים להחתמתו. אחת הסיבות היא סירובו של הקשר הליטאי מינדוגס פנקה, לעבור לקבוצה אחרת. בהנהלת עכו הציעו לשחקן להשתחרר תמורת פיצוי כספי ותשלום שכר של חודשיים, אולם השחקן מתעקש לקבל את מלוא שכרו עד תום העונה.

רוצה לשמור על יציבות. שלומי דורה (צילום: אדריאן הרבשטין)
רוצה לשמור על יציבות. שלומי דורה (צילום: אדריאן הרבשטין)

אחמד קסום, שלא נכלל בסגל למשחק נגד בני לוד, סובל משבר בפרק כף ידו ולא יוכל לשחק עד להסרת הגבס, שצפוי להיות בסוף השבוע הקרוב.

מצבה הפיננסי הקשה של הפועל ת"א, משפיע גם על עסקת הבלם אדי גוטליב, שנמכר לפני שנתיים לקבוצה האדומה תמורת סכום של מיליון שקלים. הבעיה היא שהסכום נפרס ל-36 תשלומים של 28 אלף שקלים בחודש. עד כה, רק מחצית מהסכום התקבל, ואם הפועל ת"א אכן תלך לפירוק, תתקשה עיריית עכו, שעמדה מאחורי העסקה, לקבל את יתרת החוב.

מעיריית עכו נמסר: "העירייה תנהג כמו כל הנושים ותבחן את ההיבטים המשפטיים העומדים לרשותה על מנת לגבות את יתרת החוב".

הקבוצה ממשיכה לעמוד לדין ולספוג קנסות תמוהים. בבדיקה שהתקיימה לפני משחק הליגה נגד עירוני נשר, נמצא כי קורת השער עומדת בשיפוע קל ומסכנת את השוער והשחקנים. בעקבות הערה זו, זומנה הקבוצה לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות וספגה קנס בסך 1500 שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות